Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@07:27:00 GMT

قیمت یخچال های جدید سامسونگ چند؟ (جدول)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۳۷۴۰

قیمت یخچال های جدید سامسونگ چند؟ (جدول)

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که    یخچال فریرزسامسونگ مدل RL72 حوالی ۴۳ میلیون تومان  قیمت خورده است. 

قیمت یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ مدل Romano STS نیز ۱۵۱میلیون تومان اعلام شده است. برای خرید پرطرفدارترین یخچال فریزر سامسونگ مدل RR30  باید ۱۹میلیون تومان کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  RL730 هم یکی از یخچال های قیمت مناسب سامسونگ است.    مدل G26  و مدل Polaris از یخچال فریرزهای سایدبای‌ساید سامسونگ است و در رنج ۸۰ الی ۹۰  میلیون تومان معامله می‌شود. یخچال فریزر سایدبای‌ساید  سامسونگ یعنی مدل French4 نیز در رنج ۱۲۳میلیون تومان معامله می‌شود. 

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت یخچال فریزر سامسونگ (اسفند ماه) برند مدل قیمت (تومان) سامسونگ Romano STS ۱۵۱,۲۰۰,۰۰۰ سامسونگ  RR30 ۱۹,۴۰۰,۰۰۰ سامسونگ   FSR12 W ۹۹,۲۰۰,۰۰۰ سامسونگ  RL72 ۴۳,۸۰۰,۰۰۰ سامسونگ  HM34 ۸۹,۰۰۰,۰۰۰ سامسونگ RL730 ۴۰,۸۰۰,۰۰۰ سامسونگ   Polaris ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ سامسونگ  French4 ۱۲۳,۶۰۰,۰۰۰ سامسونگ G26 ۷۹,۵۰۰,۰۰۰

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ لوازم خانگی یخچال فریزر یخچال سامسونگ سایدبای ساید سامسونگ لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750623

دیگر خبرها

  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت