Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون فوتبال در انتشار خبر برگزاری نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات های استان ها به چند نقل قول کوتاه از میرشاد ماجدی بسنده کرد اما آنچه در این نشست گذشت، چیز دیگری بود...

آنچه سایت فدراسیون فوتبال از نشست امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون با روسای هیات های استانی منتشر کرد فقط چند نقل قول کوتاه از میرشاد ماجدی بود اما به گفته شاهدان عینی آنچه پشت درهای بسته گذشت، چندان هم دوستانه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، وقتی هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت نشستی با روسای هیات های فوتبال استان ها داشته باشد، یکی از دو نایب رییس غیر قانونی فدراسیون فوتبال تلاش کرد جلوی برگزاری این نشست را بگیرد اما هر چه زور زد تعداد غایبان جلسه امروز به تعداد انگشتان دو دست هم نرسید و اکثر روسای هیات ها به دعوت فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت دادند و در جلسه امروز شرکت کردند.

نشست هم اندیشی امروز حدود هفت ساعت به طول انجامید و در این هفت ساعت، اعضای هیات رییسه تلاش کردند شرایط فعلی فوتبال را برای روسای هیات ها ترسیم کنند. میرشاد ماجدی از اساسنامه گفت و از روسای هیات ها که اعضای مجمع هستند خواست مصالح فوتبال را مدنظر قرار داشته باشند. 

دو دستگی در جمع روسای هیات ها

در میان روسای هیات ها، یک عده کاملا با هیات رییسه همراه بودند و اعتقاد داشتند هیات رییسه باید زودتر از اینها شهاب عزیزی خادم را عزل می کرد. آنها معتقد بودند رییس معزول فدراسیون فوتبال راه را اشتباه می رفت و می گفتند عزل عزیزی خادم مطالبه مجمع بود، گروهی ترجیح دادند سکوت اختیار کنند تا دست شان فعلا رو نشود، یک عده هم که هم پیمانان شهاب عزیزی خادم و یکی از دو نایب رییس غیر قانونی او هستند، از اعضای هیات رییسه گلایه کردند که چرا بدون هماهنگی با آنها اقدام به عزل رییس فدراسیون فوتبال کرده است؟

سربازان رییس معزول فدراسیون

اعضای هیات رییسه توضیح دادند این حقی است که اساسنامه به آنها داده و هیات رییسه با استقلال کامل و مطابق اساسنامه، برای اصلاح امور فوتبال این تصمیم را گرفت. یکی از روسای هیات ها که نزدیک به عزیزی خادم است امروز ترجیح داد در جلسه ساکت بماند اما برخی اعضا را تحریک به اعتراض کرد. باتوجه به بیانیه تندی که طالقانی در حمایت از عزیزی خادم داده بود، خیلی ها تصور می کردند او هم مقابل هیات رییسه بایستد اما رییس هیات فوتبال خوزستان خودش را کنترل کرد و در عوض، این صوفی، باقری، سنجابی، باجیوند، سید السعید سید الحسینی و ... بودند که حافظ منافع شهاب عزیزی خادم شدند!

سکوت مخالفان بعد از پاسخگویی هیات رییسه

رییس هیات فوتبال تهران هم ترجیح داد حداقل در ظاهر در جبهه مخالفان عزیزی خادم باشد. چند نفر دیگر هم همین موضع ظاهری را داشتند. اما آنهایی که اعتراض می کردند، دو دسته بودند. یک عده افرادی بودند که اعتقاد داشتند برای عزل موقت باید با مجمع هماهنگ می شد که این گروه بعد از شنیدن حرف های میرشاد ماجدی و احسان اصولی، قانع شدند و پذیرفتند حرکت هیات رییسه به نفع فوتبال بوده است اما عده دیگری که به نظر می رسید تحت تاثیر حواشی و هدایای همایش خانوادگی اصفهان احساس نمک گیری داشتند، می کوشیدند حرکت اصلاحی هیات رییسه را زیر سوال ببرند که این گروه هم پس از توضیحات هیات رییسه و تاکید سایر روسای هیات ها بر این نکته که در دوران عزیزی خادم اختیار فوتبال از دست فدراسیون خارج شده و به دست مشاوران رییس فدراسیون سپرده شده بود، سکوت اختیار کردند و دیگر حرفی برای گفتن نداشتند!

دو رییس هیات در نقش وکیل مدافع

غیر از مهرداد سراجی که درست از همان روز عزل عزیزی خادم خودش را از تمام فعالیت های هیات رییسه کنار کشیده است، تمامی اعضای قانونی هیات رییسه فدراسیون فوتبال در نشست امروز حضور داشتند. تمامی اعضای هیات رییسه هم درباره موضوع عزل عزیزی خادم حرف زدند و سپس نوبت به اظهارنظر روسای هیات ها رسید که 6 یا 7 رییس هیات موضع انتقادی داشتند. از این هفت نفر، دو نفر تصور می کردند وکیل مدافع عزیزی خادم هستند و با رد اتهام همکاری با جادوگر، سعی در دفاع از رییس معزول فدراسیون داشتند که با مخالفت صریح حاضرین مواجه شدند. اعضای هیات رییسه هم به آنها توضیح دادند خطاهای عزیزی خادم اثبات شده بود و علاوه بر این خطاهای فردی و مسائل حاشیه ای، رویه مدیریت او که اداره فوتبال را به دست مشاوران خود داده بود و حرف هیات رییسه و کمیته ها را گوش نمی کرد، منجر به عزل او شد.

چون پرده در افتد... دست خیلی ها رو شد!

جالب اینجاست که تا قبل از جلسه امروز تصور می شد در انتخابات فدراسیون فوتبال که دهم اسفند ماه سال قبل برگزار شد، احسان اصولی با سردار آجورلو بود، رییس فوتبال سیستان و بلوچستان با علی کریمی و صوفی همدان با کیومرث هاشمی اما در جلسه امروز صوفی دفاعی جانانه از شهاب عزیزی خادم کرد تا موضع اش مشخص شود و رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان هم در جمع خطاب به اصولی گفت: من و شما که با هم در کمپین حمایت از عزیزی خادم بودیم. شما چرا علیه او رای دادید؟... جر و بحث های اینچنینی که اتفاقا کم هم نبود، بسیاری از مواضع را مشخص کرد! عجیب تر از همه همین موضع رییس هیات سیستان و بلوچستان بود که آن زمان ادعا می کرد چون علی کریمی چند هزار تبلت به کودکان سیستان و بلوچستان داده فقط از او حمایت می کند اما امروز به صراحت گفت حامی عزیزی خادم بوده است.

پایان بندی نشست با پذیرش تصمیم هیات رییسه

در نهایت میرشاد ماجدی بعد از پایان صحبت های روسای هیات ها و اعضای هیات رییسه، خطاب به حاضرین گفت:

شما در مجمع به ما رای دادید، ما با رای شما اینجا هستیم و هر کاری کردیم مطابق اساسنامه بوده و در ادامه راه برای توسعه و پیشرفت فوتبال و اداره فدراسیون به همراهی شما نیاز داریم.

 دو سه نفر از روسای هیات ها حتی بعد از شنیدن این توضیحات هم مدعی بودند ما باید حرف های عزیزی خادم را بشنویم و بعد تصمیم بگیریم در مجمع به عزل موقت او رای بدهیم یا نه ولی اغلب حاضرین در پایان جلسه متقاعد شدند حذف رییس معزول فدراسیون فوتبال تصمیم درستی بوده است.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون سیستان و بلوچستان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم روسای هیات ها میرشاد ماجدی جلسه امروز رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه، رییس، دبیر و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه محمدحسین ایمانی خوشخو (رییس)، ابراهیم نبیونی (دبیر) و علی سعداله، محمدحسین عسگرپور، کامران جعفری، مسعود حسنلو، ابوالقاسم رئیسی،  علیرضا کلانترمهرجردی و محمدصادق سبط‌الشیخ انصاری را برای مدت دو سال به‌عنوان اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد منصوب کرد.

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی در حوزه علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در گستره ملی ایران محسوب می شود. این پارک با توجه به رسالت جهاددانشگاهی و ظرفیت های موجود در این نهاد و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کشور برای توسعه و تجاری‌‏سازی فناوری‌‏های نرم و اشتغال‏ زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری با حوزه نفوذ ملی آغاز به کار کرده است.

شبکه گسترده جهاددانشگاهی دامنه موضوعی پارک فناوری ‏های نرم و صنایع فرهنگی را وسعت بخشیده که امکان انتقال تجربیات در سطح تخصصی بالا را در سراسر کشور فراهم می کند.

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این پارک به عنوان اولین و تخصصی‌ترین پارک در حوزه اقتصاد فرهنگ، محیطی مناسب برای استقرار، رشد، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت‌ها را فراهم می‌آورد و شرکت‌های فناور مستقر در آن در تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند.

گفتنی است، بر اساس ابلاغ رییس جمهور، شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی جهاددانشگاهی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست