Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسن خانجانی موقر شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از انبار اموال تملیکی در همدان اظهار داشت: دادستانی بر شرایط نگهداری، ترخیص و نحوه مزایده اموال تملیکی نظارت ویژه دارد.

وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم در رسیدگی به این اموال حقی از بیت المال و مردم تضییع شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در چهار ماه گذشته چهار نوبت بازدید از این انبار برای تعیین تکلیف کالاهای قاچاق ضبط شده انجام و امروز نیز برای رسیدن به نتیجه نهایی بازدیدی دیگری با حضور مسئولان متولی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باید تا قبل از پایان سال، مشکلات پیش روی ترخیص کالاها و اجناس موجود در انبار، با چاره اندیشی جمعی رفع شود.

خانجانی موقر افزود: برخی اجناس موجود در انبار به مرور زمان غیربهداشتی یا فاسده شده‌اند یا مانند دخانیات قابلیت استفاده ندارند و باید امحاء شوند.

وی تصریح کرد: برخی اقلام برای تعیین تکلیف نهایی، روند قضایی و اداری خود را طی می کند و برخی کالاها هم فاقد مالک و شناسه بوده که باید توسط سازمان صمت این کالاها به نهادهای حمایتی واگذار شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان از تعیین تکلیف کالاهای نیازمند به استعلام از دستگاه‌های مربوطه و سریع الفساد خبر داد و گفت: امروز پرونده های مرتبط با ماینرها، لوزام خانگی، کودهای شیمیایی، تجهیزات پزشکی، دخانیات و کالاهای متروکه ضبط شده، تعیین تکلیف شد.
 

برچسب‌ها سامانه جامع انبارها استان همدان دادگستری کل استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سامانه جامع انبارها استان همدان دادگستری کل استان همدان سامانه جامع انبارها استان همدان دادگستری کل استان همدان تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس

یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی