Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اظهارات ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی نیروهای مسلح روسیه، روز دوشنبه ۱۱۰ سرباز اوکراینی داوطلبانه سلاح‌های خود را زمین گذاشتند.

به گزارش برنا؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۱۰۰ سرباز اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته سلاح‌های خود را زمین گذاشته‌اند.

بر اساس اظهارات ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی نیروهای مسلح روسیه، روز دوشنبه ۱۱۰ سرباز اوکراینی داوطلبانه سلاح‌های خود را زمین گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سخنگوی نیروهای مسلح روسیه یک سرباز اوکراینی که داوطلبانه اسلحه خود را زمین گذاشت، در جلسه‌ای با مسئول کمیسیون حقوق بشر جمهوری خلق لوهانسک سندی مبنی بر عدم شرکت در خصومت‌ها را امضا کرد.

کوناشنکوف به خبرنگاران گفت: از آغاز عملیات ویژه، نیروهای مسلح روسیه ۱۱۴۶ تأسیسات زیرساخت نظامی اوکراین، از جمله ۳۱ نقطه فرماندهی و ارتباطی، ۸۱ سامانه پدافند هوایی و ۷۵ ایستگاه راداری را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروی هوایی روسیه ۶ ستون خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین را نیز هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: ۳۱۱ دستگاه تانک و خودروی زرهی، ۴۲ فروند هواپیما و بالگرد (شامل آنچه در زمین منهدم شد)، ۵۱ موشک‌انداز، ۱۴۷ توپ و خمپاره صحرایی و ۲۶۳ دستگاه خودروی ویژه نظامی منهدم شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه زمین نیروهای مسلح حقوق بشر هواپیما وزارت دفاع روسیه جنگ روسیه و اوکراین سرباز اوکراینی نیروهای مسلح روسیه سرباز اوکراینی خود را زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی

بازدید 10 روسیه حملات سنگینی بر روی خطوط پشتیبانی اوکراین از مرز لهستان انجام داده است. حالا نیروی هوایی روسیه یک ویدیوی متفاوت از مراحل تسلیح و بمباران با جنگنده سوخو 34 منتشر کرده است. در این ویدیو که از چندین زاویه گرفته شده، بمب‌های نیم تنی FAB-500 که با کیت‌های هدایت دقیق تجهیز شده‌اند و با بالک‌هایی به سمت هدف پرتاب می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تصاویر این عملیات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند