Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه اروپا و گروه ۱+۴ عصر دوشنبه (به وقت محلی وین) در ادامه رایزنی‌های فشرده دیپلماتیک تشکیل جلسه دادند.

به گزارش قدس آنلاین، این جلسه ساعاتی پس از بازگشت علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران به وین، به صورت غیر رسمی و خارج از نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار شد.

پیش از این جلسه نیز دیدارهای دوجانبه جداگانه‌ای میان مذاکره‌کنندگان ارشد کشورمان و روسای هیأت‌های روسیه و چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات کارشناسی نیز از صبح امروز در جریان بوده است. میخائیل اولیانوف رئیس هیات روسیه ساعاتی پیش، پس از دیدار دوجانبه با علی باقری در توئیتر نوشت: کار فشرده ای در پیش داریم تا مذاکرات را به سرانجام برسانیم.

مذاکرات رفع تحریم‌ها که از ششم دی‌ماه آغاز شده به مرحله‌ای رسیده است که موفقیت یا شکست آن صرفا به تصمیمات سیاسی طرف‌های غربی بستگی دارد. اگر طرف‌های غربی تصمیم های لازمی را که به آن آگاه هستند، اتخاذ نمایند، می‌توان چند موضوع باقی‌مانده را حل کرده و ظرف چند روز به توافق نهایی دست یافت.

باقری در آخرین توئیت خود نوشته است: هر قدر هم که به خط پایان نزدیک باشیم، الزاما تضمینی برای عبور از آن وجود ندارد. این کار مستلزم هوشیاری، ثبات قدم قوی‌تر، خلاقیت بیشتر و رویکردی متوازن برای برداشتن گام پایانی است.

وی افزود: برای اتمام کار، تصمیم‌های مشخصی وجود دارد که طرف‌های غربی باید بگیرند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فخاری؛ استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران اظهار کرد:دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این 4 شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وی گفت: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم.

فخاری ادامه داد: براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به 3 میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور