Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تصمیم ستاد تنظیم بازار مبنی بر کاهش قیمت انواع برنج خارجی و گوشت گوساله منجمد خبر داد.

خبرگزاری میزان - سید سعید راد در ارتباط تصویری با بخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، مصوب گردید قیمت برنج پاکستانی از ۲۵ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان، برنج هندی از ۲۴ هزار تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی با همان قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه قیمت گوشت گوساله منجمد نیز ۱۰۰ هزار تومان تعیین و در بحث روغن نیز قرار شد روغن پخت و پز و سرخ کردنی با همان قیمت‌های مصوب قبل عرضه شود و به مقدار کافی در اختیار مردم، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف قرار گیرد.

قائم مقام معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: قیمت سیب زمینی نیز رو به کاهش است و در برخی از استان‌ها بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان و در میادین تهران نیز به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود که باتوجه به شروع برداشت سیب زمینی این روند کاهش قیمت در هفته آینده ادامه دار خواهد بود.

راد درباره نحوه توزیع برنج، گوشت و روغن به قیمت مصوب نیز اظهار داشت: این کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و در صنوف منتخب به مقدار کافی عرضه می‌شود، در خصوص برنج نیز میزان سهمیه کافی برای همه استان‌ها به مقدار ۱۰۰ هزار تن تخصیص پیدا کرده که از طریق اداره کل مربوطه در اختیار بخش‌های عرضه قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قیمت‌های تعیین شده از این هفته عملیاتی خواهد شد و مشکلی در تامین و قیمت کالا‌های اساسی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: تصمیمات مهم ستاد تنظیم بازار برای کاهش قیمت گوشت، برنج، روغن، پوشاک و لوازم خانگی/ مخبر: دولت بر سر منافع مردم با احدی تعارف ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: تنظیم بازار قیمت برنج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنظیم بازار قیمت برنج تنظیم بازار هزار تومان کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول