Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید صادقی بامداد سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امروز دو گل به صنعت نفت زدم و بازی خوب  و سختی بود و نیاز به این سه امتیاز داشتیم. در این فصل هفت گل و هفت تا پاس گل دادم. در نیم فصل پیشنهادات خوبی از استقلال و پرسپولیس داشتم اما دوست داشتم در گل گهر بمانم زیرا آرامش برایم مهم تر است و با قلعه نویی ماندم و یکساله تمدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ۲۷ سالم است. در ۱۸ سالگی خدمت رفتم و ۲۰ سالگی تمام کردم. بعد به مس کرمان و قبل حضور در تیم نیروی زمینی در تیم صبای قم شاگرد گل محمدی بودم. در ۱۶ سالگی در لیگ یک با صنعت ساری بازی کردم از سال ۹۰ با گل محمدی اشنا شدم.  سال بعد به لیگ برتر آمدم و بعد در مس و تیم خانه به خانه بابل و بعد پیکان بازی کردم اما نیم فصل از این تیم جدا شدم و به شهر خودرو  رفتم و دو سال در کنار گل محمدی بودم. و بعد از آن هم در گل گهر ماندم.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: در شهر خودرو و تیم های دیگر پول آنچنانی نگرفتم. گل گهر را به دلیل حضور قلعه نویی و آرامش دوست داشتم. امسال نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و گرفتن هفت امتیاز کمر کل تیم را شکسته است. نمی دانیم چطور هفت امتیاز را از ما گرفتند. بازیکن ما تخلف کرده، درست است اما کارت را فدراسیون صادر کرده است. هفت امتیاز زیاد است. پارسال سر تفاضل گل سهمیه آسیا را نگرفتیم. امدواریم این هفت امتیاز برگردد. به ما آسیب رساندند و تلاش می کنیم سهمیه را بدست آوریم.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی تیم فوتبال گلگهر سیرجان صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی تیم فوتبال گلگهر سیرجان هفت امتیاز گل محمدی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد