Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح گفت: حتما باید طلب پیمانکاران به صورت به روز پرداخت شود.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در ‌واکنش به سرقت پیمانکار از المان‌های شهری بابت طلب‌شان از شهرداری، اظهار کرد: کسی بابت بدهی اقدام به برداشتن پیچ‌های پلی که نتیجه‌ای هم برایشان ندارد، نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده این موضوع را قبول ندارم.

وی درباره بدهی شهرداری به پیمانکاران، گفت: بدهی شهرداری به پیمانکاران بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است و درحال حاضر در معاونت مالی شهرداری به دنبال این هستیم که مدل‌های تسویه آن را طراحی کنیم تا هرچه سریعتر این بدهی‌ها پرداخت شود.

فلاح با بیان اینکه طلبی که پیمانکاران از شهرداری حق‌شان است، ادامه داد: گاهی اوقات شاهد هستیم ۳ تا ۶ سال پیمانکاران از شهرداری طلب دارند و برای شهرداری کار کرده اما دریافتی نداشته است، پیمانکار گناه نکرده که برای شهرداری کار کرده است.

معاون مالی شهرداری تهران افزود: به پیمانکاران اعلام کردیم که کد بورسی دریافت کنند تا املاک خردی که شهرداری در بورس عرضه می‌کنیم بابت طلبشان بردارند و بسیاری از این موضوع پیمانکاران استقبال کردند، آن دسته از پیمانکارانی که راضی به دریافت طلبشان به این شیوه نیستند کمی صبر کنند مدل‌های جدیدی برای پرداخت بدهی‌مان به آن‌ها طراحی می‌کنیم‌.

وی خاطرنشان کرد: حتما باید طلب پیمانکاران به صورت به روز پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون شهرداری تهران سرقت شهرداری شهرداری شهرداری تهران شهرداری تهران مدیریت شهری پیمانکاران شهرداری پرداخت شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096624

دیگر خبرها

  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟