Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درباره شرایط محمدحسین مردامند و سیاوش یزدانی، مدافعان باشگاه استقلال که به علت اتمام معافیت موقت خود از بازی در مسابقات لیگ برتر محروم شده اند گفت: تاریخ اعزام این عزیزان مشخص است و باید از طریق یگان‌های خود اعلام حضور شوند، اما تا به حال اعلام حضوری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گفته شد که آقای مردامند به یگان خود معرفی شده، اما ملاک سایت سازمان وظیفه عمومی است که این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد:، چون در موعد مقرر این دو عزیز در یگان خود حضور پیدا نکرده‌اند، مشمول غایب محسوب می‌شوند. قانون یک سری محرومیت‌ها را هم مدنظر داشته است. آن‌ها نمی‌توانند هیچ گونه اشتغالی از جمله فوتبال بازی کردن داشته باشند. با شرایطی که عرض کردم، غایب هستند و اجازه فعالیت ندارند؛ مگر اینکه با غیبت به یگان‌های خود معرفی شوند و به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و در ادامه یگان می‌تواند تصمیم بگیرد در کدام قسمت از سرباز‌های خود استفاده کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدحسین مرادمند سیاوش یزدانی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه‌های سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت با میانگین ۴۳ همچنین شاخص کیفی هوا درایستگاه‌های میرزا طاهر ۲۵، ۲۵ آبان با ۳۰، فیض ۳۳، کاوه ۳۴، کردآباد ۴۴، پارک زمزم با ۳۸، رهنان با ۴۹، دانشگاه صنعتی ۴۳، سپاهان شهر ۳۸، فرشادی ۲۹ و ولدان ۴۴ همچنین شهر‌های مبارکه ۲۹، خمینی شهر با ۱۶ وشاهین شهر ۳۵ AQI در وضعیت پاک است.
این درحالیست که شاخص کیفی هوا در مناطق احمدآباد با ۶۸، انقلاب ۵۲، خرازی ۶۹ و شهر نجف آباد ۶۶، کاشان ۵۲، سگزی ۷۷ وزرین شهر ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه