Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا محمدحسینی‌ تختی مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: در تشریح اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ضریب ایمنی دریانورد‌ی ناوگان گردشگری دریایی در بنادر مرکز و شرق استان هرمزگان گفت: به‌منظور تأمین و ارتقای ایمنی سفرهایی دریایی گردشگران تاکنون چندین جلسه با ارگان‌های همکار و بنادر زیرمجموعه، بازرسان اجرای طرح، همیاران ناجی و برج‌های کنترل برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به نشست‌های مستمر صورت گرفته و لزوم همکاری تمام بخش‌های مربوطه با استقرار اکیپ‌های نوروزی برای رفاه حال هموطنان و نیز اطلاع‌رسانی گسترده در این رابطه، در صورت ابلاغیه ستاد ملی کرونا از 25 اسفندماه 1400 خدمات‌رسانی ویژه نوروز 1401 آغاز می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به هشدارهای مکرر حوزه سلامت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس سویه‌های جدید کرونا،گفت: با وجود آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای طرح تسهیل سفرهایی دریایی ویژه نوروز 1401، برگزاری طرح مذکور منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

محمدحسینی گفت: اماکنی از جمله خور آذینی، بندر کوهستک، ساحل مقسا، خور خلاصی، تالاب تیاب در شرق استان و بنادر شهید حقانی و هرمز در مرکز استان از آموزش‌های لازم در حوزه‌های ایمنی و مراقبتی برخوردار شده‌اند تا سفری خاطره‌انگیز و ایمن را در ایام نوروز برای هموطنان رقم زنند.

وی حفظ ایمنی و سلامت مسافران و گردشگران را از اهداف مهم سازمان بنادر عنوان کرد و گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت هموطنان گرامی در تمام خورها و بنادر تفریحی حضور همیاران ناجی به‌صورت 24 ساعته پیش‌بینی شده و رعایت الزامات بهداشتی و مراقبتی در تمام اماکن تفریحی و گردشگری بنادر شرق هرمزگان ضروری است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شناور مسافری بنادر و دریانوردی شهیدباهنر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش مشرق، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است