Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  بیش از یک هفته از آتش سوزی کشتی باری Felicity Ace که مملو از اتومبیل‌های جدید بود، می گذرد. آسیبی به خدمه این کشتی وارد نشد اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که تعداد زیادی خودرو فولکس واگن سوختند.

گزارشی از Automotive News ادعا می‌کند محموله کشتی شامل ۳هزار و ۹۶۵ وسیله نقلیه است که همه متعلق به برند‌های مختلف فولکس واگن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش شامل بیانیه‌ای از فولکس واگن است که در آن این شرکت ابراز نگرانی کرده اکثر خودرو‌ها آسیب دیده اند.

اکنون جزئیات بیشتری در دسترس نیست، همچنین مشخص نیست که آیا بخشی از منطقه بار مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر؛ سخنگوی فولکس واگن صحت این بیانیه را تایید کرده است.

گزارش‌های قبلی در مورد کشتی در حال سوختن، وسایل نقلیه گران‌ قیمت متعددی از جمله برخی از آخرین لامبورگینی آونتادور‌ها با پیشرانه‌های V۱۲ غیرهیبریدی تنفس طبیعی را در کشتی شناسایی کرده‌اند. طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، خودرو‌های برقی متعددی در میان محموله‌ها هستند و همین امر مبارزه با آتش را دشوار کرده است.

هم اکنون، هنوز اطلاعاتی در مورد چگونگی شروع آتش و یا خاموش شدن کامل آن وجود ندارد.  هنگام وقوع آتش سوزی، Felicity Ace تقریباً در ۹۰ مایل دریایی جنوب غربی آزور در اقیانوس اطلس قرار داشت.

یک کشتی نجات بزرگ در حال حاضر کشتی را به یک "منطقه امن" در نزدیکی آزور می‌کشد. کشتی توسط دو قایق یدک کش و یک کشتی نجات بزرگ دیگر اسکورت می‌شود که در صورت لزوم قادر به کمک آتش نشانی است.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901681

دیگر خبرها

  • گریه تلخ پیرمرد پس از نابودی زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!