Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:26:57 GMT

رایزنی مقامات اقلیم با دادگاه فدرال عراق درباره نفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۴۹۵۳

رایزنی مقامات اقلیم با دادگاه فدرال عراق درباره نفت

روسای چهارگانه اقلیم کردستان عراق در نشستی به ریاست «نچیروان بارزانی» درباره پیامدهای حکم اخیر دادگاه عالی فدرال درباره پرونده نفت و گاز رایزنی کردند.

به گزارش مشرق، به نقل از بغداد الیوم، روسای چهارگانه اقلیم کردستان عراق در نشستی به ریاست «نچیروان بارزانی» درباره پیامدهای حکم اخیر دادگاه عالی فدرال درباره پرونده نفت و گاز رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور رئیس اقلیم کردستان، نخست‌وزیر، رئیس پارلمان و رئیس شورای قضایی اقلیم برگزار شد، حاضران تاکید کردند که تصمیم دادگاه عالی فدرال غیر قابل قبول است و اقلیم کردستان به استیفای حقوق قانونی خود ادامه خواهد داد و به هیچ عنوان از حقوق و اختیارات قانونی خود دست برنخواهد داشت و به همه روش‌های قانونی برای حمایت از حقوق و اختیارات اقلیم کردستان رجوع خواهد کرد.

روسای سه‌گانه تاکید کردند که تصمیم دادگاه فدرال در تضاد با نص، روح و اصول واقعی نظام فدرال و نقض صریح و روشن حقوق و اختیارات اقلیم کردستان عراق است.

پیش از این، دادگاه فدرال عراق روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) قانون نفت و گاز تنظیم‌شده در اقلیم کردستان را مغایر با قانون اساسی خواند و از مقام‌های این منطقه خواست نفت خام تولیدی خود را تحویل دولت بغداد دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت عراق دادگاه فدرال عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان