Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اردوی راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اردوی راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، این اردو با اخذ مجوز از نشست شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و افراد واکسینه شده علیه کووید۱۹، با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.


شایان ذکر است، زمان برگزاری این اردو برای خواهران ١۵ تا ١٨ اسفند و برای برادران ٢١ تا ٢۴ اسفند سال جاری تعیین شده است. هزینه ثبت نام برای هر فرد ١٠٠ هزار تومان است.


علاقمندان جهت شرکت در این اردو می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://b ۲ n.ir/p ۸۰۷۳۹ اقدام کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رسید واریز به آیدی‌های خواهران:@basij_Fh و برادران: @Ra مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علوم پزشکی اردوی راهیان نور نوروز برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب