Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: با توجه به درخواست اتحادیه نانوایان در جهت افزایش کیفیت نان٬ میزان سبوس تخصیصی به نانوایی‌هایی خراسان شمالی افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

سید جلال موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به خرید اینترنتی آرد برای نانوایان خراسان شمالی اظهار داشت: خبازانی که نتوانستند خرید ماهانه خود را از طریق درگاه اینترنتی انجام دهند٬ برای خرید مجدد آرد و سبوس مهلت دارند و می‌توانند این عملیات را مجددا انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کنترل نوع مصرف آرد در نانوایی‌ها٬ افزود: نرخ پایین نان همواره مورد چالش نانوایان و دستگاه‌های متولی قیمت گذاری بوده و این موضوع باعث فروش آرد در خارج از شبکه شده است و متاسفانه شاهد فروش آرد و سبوس به عنوان نهاده‌های دامی هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: امیدواریم تا پایان سال ایرادات فروش آرد در سامانه حل و فصل شود. در گذشته به ازای هر 130 کیسه آرد دو کیسه سبوس تعلق می‌گرفت که در حال حاضر مقدار سبوس کم شده و این موضوع به دلیل عدم فروش سبوس در خارج از شبکه نان است. اگر اتحادیه نظارت بیشتری داشته باشد٬ سبوس بیشتری نیز توزیع خواهیم کرد.

تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در کرمانشاه/ پرونده تخلف 237 نانوایی به تعزیرات ارجاع شدنماینده مردم زابل در مجلس: سهیمه آرد روستاهای فاقد نانوایی سیستان افزایش پیدا کردمشکل کمبود نان در ایرانشهر برطرف شد/ افزایش سهمیه آرد و دو شیفته شدن برخی نانوایی‌ها

موسوی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هر کیسه آرد با قیمت حدود 34000 تومان به نانوایان تعلق می‌گیرد و این در حالی است که قیمت تمام شده آرد برای دولت بسیار بیشتر از این مبلغ است.

وی افزود: برای مصارف صنف و صنعت نیز آرد از سوی شرکت غله تعلق می‌گیرد. مشکل همیشگی در برون رفت آرد یارانه‌ای٬ خرید صنف و صنعت از آرد نانوایان بود. بر این اساس سهمیه یکسال گذشته که از سیستم خرید کردند به طور میانگین به صنف و صنعت داده می‌شود.

مدیرکل غله خراسان شمالی گفت: به تمام مصرف کنندگان صنف و صنعت در استان این را اعلام می‌کنیم که گندم در سال جاری و سال بعد بر اساس مصرف سال‌های گذشته و میانگین آن به آنان اختصاص می‌یباد و این موضوع نیز با تایید اتحادیه است.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی صنف و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه