Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:35:41 GMT

۲ هزار و ۲۰۰ بسته کمک مومنانه در مهاباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۵۰۷۹

۲ هزار و ۲۰۰ بسته کمک مومنانه در مهاباد توزیع شد

امیر قادری روز سه شنبه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در سپاه مهاباد اظهار داشت: همزمان با عید مبعث پیامبر اعظم (ص) با همت سپاه مهاباد بسته های کمک معیشتی در مناطق محروم، خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، زنان بی سرپرست، زندانیان و سایر اقشار ضعیف شهرستان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر بسته شامل هفت قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن و حبوبات است، ادامه داد: ارزش هر بسته بیش از پنج میلیون ریال برآورد شده که در قالب طرح مومنانه توسط سپاه پاسداران تامین شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه تحت تاثیر قرار گیرد و بر این اساس کمک‌های خیّران، نهادهای مردمی و ارگان‌های حمایتی برای جبران بخشی از نیازهای مردم و تامین مواد خوراکی در دستور کار قرار دارد.

قادری بیان کرد: مسوولان و خیّران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی‌بضاعت به علت شیوع کرونا باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تامین کنند.

در شهرستان ۲۴۵ هزار نفری مهاباد ۲۰ هزار نفر زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و اداره بهزیستی هستند که ماهانه کمک های مالی دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کالای اساسی بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کالای اساسی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند