Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@06:28:37 GMT

ساکت مانع همنشینی فرهاد و رایکوف!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۵۲۴۵

ساکت مانع همنشینی فرهاد و رایکوف!

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم، آبی‌های پایتخت در مشهد برابر شاگردان الهامی متوقف شدند و ۲ امتیاز مهم در راه قهرمانی را از دست دادند.

ساکت، مانع بزرگ فرهاد!

الهامی در این فصل در برابر سرخ‌ها دبل شد اما ۴ امتیاز مهم را از تیم سابقش گرفت. ۱۸۰ دقیقه در برابر نیروی هجومی مجیدی مقاومت کرد و هیچ گلی هم به ثمر نرساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر سیستم دردسرساز شد؟!

بازگشت به سیستم ۳ دفاعه با نفرات جدید ریسک بزرگی بود که فرهاد به آن تن داد. به نظر می‌رسید فرهاد مجیدی از این بازی به عنوان یک دیدار آزمایشی برای دو جدال سخت برابر گل‌گهر و پرسپولیس استفاده کرد. شاید به نوعی این دیدار فدای دو دیدار حساس و حیاتی استقلال در اسفند ماه شد.

فضای خطرناکی که به نساجی هدیه شد!

فاصله بین فولبک‌ها و مدافعین استقلال به قدری زیاد بود که تیم نساجی بارها توانست از دو کانال به حریف حمله‌ور شود. شاید این همان تاوانی است که استقلال برای جدایی یزدانی و مرادمند قرار است بدهد و باید دید در ادامه راه چه تمهیداتی از سوی کادر فنی آبی‌ها برای این موضوع در نظر گرفته خواهد شد.

چرا آمانوف بی‌تاثیر شد؟!

آمانوف تا زمانی که تعویض دوم انجام نشده بود نمایش خوبی داشت. چون او پشت حسین زاده و یامگا فعالیت می‌کرد. با تغییر پست به وینگر راست، او بی اثر شد. شاید لازم بود تغییر سیستم به ۲-۵-۳ دوباره تغییر نکند!

ژستد نیازمند یک شوک به موقع!

حضور ۸ دقیقه‌ای آرمان رمضانی به مراتب موثرتر از حضور ژستد در زمین بود. او کاملا بی‌انگیزه شده و قطعا نیاز دارد به نیمکت نقل مکان کند.

کلام آخر

فرهاد مجیدی و شاگردانش قطعا روزهای سختی را سپری می‌کنند. از دست دادن دو ستاره در بدترین زمام ممکن کار آن‌ها را سخت کرده است و حس خفگی به او و تیمش دست داده است.
آیا مجیدی می‌تواند معجزه کند و با دست‌های خالی گام‌های محکم‌تری بردار؟!

علیرضا بابک

هومن جعفری کد خبر: 1131730 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در نهایت با برد نساجی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی منصور باقری با یک شوت پرقدرت توانست دروازه تیم میزبان را باز کند. در دقیقه ۳۷ امیرحسین سام دلیری با یک ضربه سر توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا خیال هواداران نساجی در نیمه اول راحت شود و نیمه اول به سود میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم موقعیت جدی روی دروازه‌ تیم‌ها ایجاد نشد و در نهایت ۹۰ دقیقه تلاش، بازی به سود شاگردان ساکت الهامی به اتمام رسید.

ذوب‌آهن با این شکست ۳۳ امتیازی شد و در رده هشتم ایستاد و نساجی با این برد ۲۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری، حسین رنگرز، محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، سعید کریمی، ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، علی مصلح، حسین اسلامی و فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران :

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمد عباس‌زاده

سرمربی: ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب