Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:33:49 GMT

جشنواره فیلم و عکس گناباد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۵۵۰۵

جشنواره فیلم و عکس گناباد گشایش یافت

رییس انجمن سینمای جوان گناباد در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جشنواره فیلم و عکس گناباد ۴۳ قطعه عکس اثر ۱۷ هنرمند عکاس گنابادی تا دوازدهم اسفندماه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

محمد برادران با بیان اینکه نقد و بررسی آثار هنرمندان جوان از اهداف برگزاری جشنواره فیلم و عکس است، بیان کرد: در این جشنواره هنرمندان گنابادی آثار خود را در عرصه‌ای بدون رقابت و با نگاهی خاص در معرض نقد و بررسی قرار داده‌اند، چراکه اگر رقابتی در کار نباشد، نقدها نسبت به آثار تاثیر بیشتری خواهد داشت و جوانان و علاقه‌مندان با دیدن فیلم ها و عکسهای جشنواره به این رشته‌های هنری رغبت بیشتری پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین در مدت برگزاری جشنواره مزبور تعداد زیادی فیلم کوتاه از فیلم‌های شاد و خاص منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از  تعدادی فیلم‌سازان برتر در مدت برگزاری جشنواره فیلم و عکس گناباد گفت: یکی از بخشهای متفاوت جشنواره فوق در سالجاری در مقایسه با دوره‌های مشابه آن در سالهای گذشته نمایش فیلم با موضوع جلوه آب است و از تعدادی فیلم ساز برتر که تولیدات برتری در این زمینه داشتند هم تقدیر به عمل می‌آید.

برادران بخش ویژه با عنوان یادها و نامها مختص بزرگداشت مرحوم "حسن فتح‌نیا" و مرحوم "سید اسماعیل سدهی" از هنرمندان پیشکسوت انجمن سینمای جوان گناباد را دیگر بخشهای جشنواره فیلم و عکس گناباد ذکر کرد.

رییس انجمن سینمای جوان گناباد گفت: بدنبال شیوع ویروس همه‌گیر کرونا طی دو سال اخیر جشنواره های فیلم و عکس برگزار نشد که با توجه به بهبودی و کاهش تبعات بیماری کووید ۱۹ تولیدات هنرمندان این انجمن در حال افزایش است.

برادران اظهار داشت: برگزاری یک دوره فیلم‌سازی مشترک با سایر بخشهای هنری، برپایی دوره عکاسی و انیمیشن به صورت حضوری و مجازی با شرکت هنرمندانی از استانهای مختلف و گناباد، برگزاری تعدادی نمایشگاههای مجازی عکس در بستر گوگل نت و اینستاگرام سایر فعالیتهای انجمن سینمای جوانان گناباد در سال جاری به شمار می‌ رود.

 نوزدهمین جشنواره فیلم و عکس گناباد با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد و انجمن سینمای جوان دفتر گناباد نهم لغایت دوازدهم اسفند ماه جاری در محل ساختمان قدیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد پذیرای علاقه‌مندان و هنرمندان است.

انجمن سینمای جوان گناباد در زمینه آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند