Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدجواد طبائیان به عنوان سرپرست مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حکم بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محسوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم انتظارات ازجنابعالی شامل همسوسازی طراحی سیاست ها، راهبردها و برنامه مرکز با اسناد بالادستی با تاکید بر سیاست‌های کلی سلامت مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت مبتنی بر اصول شفافیت، فسادستیزی و عدالت، شناسایی و پیگیری منابع مالی پایدار نظام سلامت، چابک ‌سازی امور، روان‌سازی فرآیندها، شفاف‌سازی گردش منابع، اصلاح و بازطراحی فرآیندهای نظام بودجه ‌ریزی، هوشمندسازی سامانه‌ها و ایجاد داشبوردهای مدیریتی در راستای مدیریت بهینه منابع، توزیع عادلانه و هدفمند منابع مالی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بر اساس شاخص سند و آمایش سرزمینی، تعامل فعال و هدفمند با دانشگاه‌های‌ علوم پزشکی، سازمان‌ها و نهادهای مربوط، تهیه دستورالعمل‌ها و راهنمای اجرایی در جهت کاهش هزینه‌های غیرضرور، پایش و نظارت بر عملکرد اعتبارات دانشگاه‌ها و موسسات تابعه وزارت متبوع، تلاش در جهت استقرار سیستم بهای تمام شده بر مبنای برنامه‌ریزی راهبردی، ارتقا و بازنگری نظام نوین مالی مبتنی بر مدیریت هزینه و بهره‌وری است.

در ادامه متن این حکم آمده است: امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان آن حوزه و با استفاده از نیروهای متعد و انقلابی در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم و طرح عدالت و تعالی نظام سلامت موفق باشید.
انتهای پیام/


 

کد خبر: 1131710 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت