Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی است که دغدغه و درد مردم را دارد و بنیاد مستضعفان نیز خادم مردم است،گفت: شناسایی محرومان در طرح احداث مساکن بسیار مهم است و از اعضای شوراها، علما و سایر افراد تاثیرگذار درخواست می‌کنیم که محروم‌ترین‌ها را شناسایی و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز فتاح، امروز سه‌شنبه ۱۰ اسفند در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور که با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خراسان جنوبی در روستای نوغاب شهرستان درمیان برگزار شد اظهار کرد: برای اینکه مردم با دولت باشند، دولتمردان باید مردمی باشند و حرفی نزنند که نتوانند به آن عمل کنند یا اگر قول می‌دهند، عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه نظام اسلامی خادم مردم و نظام مردمی است زیرا حکومت باید مردمی باشد و درد مردم را ببیند، افزود: به این وعده مسکن عمل خواهد شد، چون بنیاد مسکن اهل عمل است و ما نیز به میزان لازم کمک می‌کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: این واحدها همانطور که به اسم محرومان است باید برای محروم‌ترین افراد باشد و سهمیه دستگاه‌های حمایتی شامل ۱۰ هزار واحد برای کمیته امداد و ۱۸ هزار واحد برای خانواده‌های دومعلول و بالاتر جامعه هدف بهزیستی جداگانه در حال ساخت است.

فتاح شناسایی محرومان در این طرح را بسیار مهم خواند و از اعضای شوراها، علما و سایر افراد تاثیرگذار درخواست کرد که محروم‌ترین‌ها را شناسایی و معرفی کنند.

وی گفت: شرایط فراهم شده که اتفاق نظری در سطح کشور صورت گرفته و عنایت و لطف نظام شامل حال همه ما شد تا توافق‌نامه‌ای بسیار خوب با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شود.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبل از آن با رییس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرحوم تابش، گفت و گوها را کرده بودیم که در این دوره تدوین و تکمیل شد.

وی گفت: اکنون تسهیلات توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ۲۰ هزار واحد مسکونی هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد؛ وام بسیار خوبی با مدت بازپرداخت طولانی است و حداقل متراژ این واحدها ۶۰ متر مربع در نظر گرفته شده اما متقاضی قادر به افزایش مساحت با پرداخت اضافه بها نیز خواهد بود.

وی گفت: شورا و دهیاری‌های روستاها همکاری کنند با تایید نقشه بنیاد مسکن مجوز در اسرع وقت صادر می‌شود و شاهد فرایند طولانی نخواهیم بود.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: تامین زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز نیز نسبت به طرح‌های دیگر مسکن راحت‌تر است و تا درب منزل انجام خواهد شد؛ به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) عیدی ما این است که سیمان به ازای هر خانه همچنین میلگرد و آماتور مورد نیاز هر واحد به‌صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن بنياد مستضعفان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رییس بنیاد مستضعفان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد