Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لینک ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم منتشر شد.

پیش از آغاز ثبت‌نام و درج اطلاعات، لازم است شرکت‌کنندگان اسکن عکس شناسنامه (صفحه اول)، کارت ملی و مدارک معافیت (در صورت وجود) خود را با توجه به حجم و اندازه مندرج در جدول زیر تهیه کرده و در دسترس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن شامل آزمون‌های بخش ۱۰ جز و ۲۰ جز، حفظ کل قرآن و با درجات ۱ تا ۵ و همترازی با مدارک دیپلم تا دکترا است که هر ساله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار و مدارک فوق با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به افراد برگزیده اعطا می‌شود.

این آزمون برای حافظان کل متقاضی مدرک حفظ درجه سه در دو مرحله کتبی و شفاهی برپا می‌شود و حفاظ در صورت قبولی در بخش کتبی، در آزمون شفاهی شرکت کرده و مواردی همچون تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

لینک ثبت نام:
https://b2n.ir/hefz1401

کد خبر 5435393 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قرآن فعالیت های قرآنی قرآن کریم مبعث انقلاب انقلاب اسلامی ایران عراق شیعه سازمان تبلیغات اسلامی مسابقات قرآنی رادیو قرآن هیات مذهبی امام کاظم علیه الاسلام حافظان قرآن اعطای مدرک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش