Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی توافق ها با سران رژیم صهیونیستی را یک فریب بزرگ خواند و تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای دفاع ازبیت المقدس و مردم شیخ جراح آماده هستند.

به گزارش المیادین، النخاله ضمن تاکید برای دفاع از مردم شیخ جراح گفت: تنها راه پیش روی ملت فلسطین مقاومت است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشست مردمی با عنوان «مقاومت راه آزادی است» اعلام کرد نبرد شمشیر قدس ثابت کرد که عناصر قدرت برای مردم فلسطین برگشت ناپذیر است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گفته‌های النخاله، مقاومت قوی‌تر از همیشه و رژیم صهیونیستی امروز ضعیف‌تر از همیشه است و توافقات با سران رژیم صهیونیستی چیزی جز فریب بزرگ نیست. او هم چنین عادی‌سازی و صلح اقتصادی با تل آویو را توهین قلمداد کرد.

او با اشاره یهودی سازی بیت المقدس گفت: از تشکیلات خودگردان چیزی جز عبارت «قدس خط قرمز است» نمی‌شنویم و این عبارت درباره قدس صدق نمی‌کند، زیرا تحت کنترل مستقیم دشمن صهیونیستی است و هر روز پایمال می‌شود.

النخاله با اعلام همبستگی کامل با اسرای دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «هیچ لحظه نباید در مقابله با این رژیم تردید کنیم و کاری که مردم کرانه باختری انجام می‌دهند مقاومت به تمام معناست»

عملیات شمشیر قدس در اردیبهشت ماه علیه رژیم صهیونیستی شروع شد و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. دلیل شروع این عملیات نیز حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و تلاش برای اخراج ۵۰۰ فلسطینی از محله شیخ جراح در قدس بود.

چندی قبل فرمانده پیشین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود نبرد شمشیر قدس تفکر مبنی بر توانایی تل آویو برای مقابله با نیرو‌های مقاومت را تغییر داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیاد النخاله رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست