Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی دوازدهم اسفند ماه در خرم‌آباد افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی از برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، گل و گیاهان زینتی، تجهیزات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی خبر داد و اظهارداشت: این نمایشگاه دوازدهم اسفند ماه در خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود در نمایشگاه  مذکور 70 شرکت ادوات و ماشین آلات و یافته‌های خود را در حوزه کشاورزی ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با هدف معرفی ظرفیت‌های جدید بخش کشاورزی، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید از جمله ماشین‌آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، توسعه صادرات بخش کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و کمک به کاهش مصرف آب برپا می‌شود.

طرح جهش تولیدات کشاورزی در راستای عمل به منویات رهبری در استان زنجان اجرا می‌شوداستاندار خراسان‌شمالی: افزایش راندمان آب کشاورزی در استان مورد توجه قرار گیردسازمان تعاون روستایی زیر ذره بین/ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تعاون روستایی قرارداد‌های صوری بسته است

وی با بیان اینکه در نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی پنل‌های تخصصی با حضور محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه دوره آموزشی کار با پهبادها در حوزه کشاورزی برگزار و  کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی در ایران، روند کنونی و چشم انداز آینده برپا می‌شود.

شاهرخی بااشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی از 12 تا 15 اسفند ماه به مدت چهار روز برپا می‌شود گفت: این نمایشگاه از ساعت 14 الی 19با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم‌آباد واقع در میدان دانشجو آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها