Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی (جایگاه اختصاصی سوخت شکوهی ) واقع در شهرستان گچساران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران،جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی، مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اجرا گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد دراین مراسم گفت:مجتمع خدمات رفاهی با مشارکت سرمایه گذار خصوصی در بخش جایگاه سوخت دارای ۴ سکوی سوختگیری،هشت تلمبه سوختگیری  و ۱۶ نازل عرضه فرآورده های نفتی می باشیم واین جایگاه سوخت در زمینی به مساحت تقریباً ۴۰۰۰هزار مترمربع مختص پمپ بنزین وبا سرمایه گذاری مبلغی معادل۵۰ میلیارد ریال واقع در شهرستان گچساران -منطقه خیر آباد - محور کیلومتر ۴۵ جاده دهدشت بهبهان،ناحیه گچساران  هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه ازجمله طرح های اشتغال زایی است که با افتتاح آن،تعداد ۱۴  نفر بطور مستقیم در بخش پمپ بنزین مشغول به فعالیت می گردند و توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ایجاد اشتغال،کاهش مسیرهای سوخت رسانی به خودروها واستفاده از توان بخش خصوصی را ازمهمترین اهداف کلنگ زنی جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وهموطنان بر شمرد.

خشایی در پایان اذعان کرد:با توجه به اینکه مخازن و تلمبه های جایگاه سوخت توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تهیه و خریداری گردیده است ان شاالله با جدیت و تلاش سرمایه گذار و همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اواخر نیمه اول سال ۱۴۰۱  شاهد افتتاح  جایگاه اختصاصی سوخت این مجتمع خدمات رفاهی خواهیم بود و با توجه به موقعیت خاصی که در رفت و آمد مسافران و همشهریان این حوزه هستیم شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخترسانی مطلوب فرآورده های نفتی خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ زنی از مجتمع خدمات رفاهی بیان داشت : این طرح با مشارکت سازمان حمل و نقل جاده ای، سازمان میراث فرهنگی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان برای ایجاد زیرساخت ها وخدمات رسانی به مردم و همشهریان شریف است و از کلیه مسئولان و مدیران استانی تقاضامند هستیم که خدمات نظام مقدس را که ارائه می گردد، به گوش هموطنان عزیز برسانند.

وی ادامه داد:حکومت ما،حکومت خدا ، اسلامی است ودشمنان ایران اسلامی از هر راه ورود پیدا می نمایند که تلاش ها وخدمات نظام مقدس را تخریب نمایند که مردم قهرمان وسلحشور را ناراضی جلوه نمایند که این آرزو را به گور خواهند برد .

عسکری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سازمان‌های متولی افزود:باتمام ظرفیت ها در بخش های مختلف،نیازمند حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف هستیم  که این مهم نیازمند همکاری وتعامل همه جانبه ماهاست و با شناختی که از بخش خصوصی این مجتمع خدمات رفاهی  داریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز جایگاه سوخت آن خواهیم بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی بنزین سرمایه گذاری جاده اشتغال نظام مقدس جمهوری اسلامی بخش خصوصی سرمایه مسافران استان کهگیلویه و بویراحمد سازمان حمل و نقل سازمان میراث فرهنگی ایران اسلامی سرمایه گذاران کلنگ زنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجتمع خدمات رفاهی جایگاه سوخت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد