Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:59:14 GMT

اولویت‌های شهرستانی برای توسعه همه‌جانبه قرچک

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۶۳۸۴

اولویت‌های شهرستانی برای توسعه همه‌جانبه قرچک

ایسنا/تهران فرماندار قرچک اولویت‌های شهرستانی برای توسعه همه‌جانبه این منطقه را تشریح کرد و از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

علیرضا فاتحی‌نژاد پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه در نشست هم اندیشی خبرنگاران جنوب شرق استان تهران بیان کرد: مردمی بودن و احیای اعتماد و امید آنها ، جزو برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که ما نیز بر همین مبنا در شهرستان قرچک حرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، مسئله کرونا و سلامت، بازسازی ساختار فرهنگی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با جدیت در دستور کار دولت قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان کرد: مبارزه با فساد ، عدالت‌محوری در تخصیص امکانات به همه مناطق به ویژه مناطق محروم ، دوری از کاغذبازی و بوروکراسی زاید اداری ، ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران ، ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و زیرساخت‌های الکترونیکی، اهمیت به موضوعات فرهنگی ، ارتقای امنیت مردم و... جزو سیاست‌های بنده در شهرستان است.

فاتحی نژاد بیان کرد: در قرچک مدیران باید شبانه‌روزی فعال بوده و رفع مشکلات مردم را صرفاً به ساعات اداری موکول نکنند؛ چرا که اعتقاد دارم مسیر توسعه قرچک حتی لحظه‌ای نباید متوقف شود و همه باید در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم با همدلی، وحدت و مشارکت مردم لایق، مدیران، نخبگان و همه صاحبان اندیشه و ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده، به بهترین نحو در راستای رفع مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان و حفظ شأن اهالی این دیار حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان کرد: اعتقاد دارم با وجود اصحاب رسانه هم آگاهی‌بخشی در جامعه اتفاق می‌افتد و هم معضلات با کمک این عزیزان کاهش می‌یابد، بنابراین تعامل دوسویه با این قشر در شهرستان برقرار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است