Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:25:34 GMT

سرمربی‌گیری تیم ملی ریکرو به یک مربی البرزی سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۶۵۸۰

سرمربی‌گیری تیم ملی ریکرو به یک مربی البرزی سپرده شد

ایسنا/البرز رئیس هیات تیر وکمان  استان البرز از انتخاب بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی تیم ملی ریکرو ایران خبر داد.

امید نجاری در گفت و گو با ایسنا گفت: خانم راحله فارسی کماندار البرزی  و بهزاد پاکزاد دو سرمربی  البرزی هستند که به اردوی تیم ملی تیرو کمان ایران دعوت شده‌اند.

نجاری افزود: سرمربیگری کمانداران تیم ملی ریکرو در این اردو بر عهده  بهزاد پاکزاد مربی البرزی است  که  در سایت ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا ۱۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تیر و کمان استان البرز از حضور آقایان کیارش فرزان و پارسا زمانی نژاد  دو کماندار البرزی در تیم ملی تیرو کمان دانشجویان  ایران خبر داد و گفت: مسابقات تیر و کمان دانشجویان ایران تیرماه سال آینده به میزبانی کشور چین برگزار خواهد و نمایندگان شایسته استان البرز در این دوره از مسابقات در قالب تیم ملی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: استعدادهای خوبی در ورزش تیر و کمان استان البرز وجود دارد اما امکانات حال حاضر جوابگوی آموزش برای کمانداران نیست.

نجاری اظهارکرد: تنها زمین هیات تیر وکمان در مجموعه شریعتی کرج جوابگوی ورزشکاران نیست و در جلسه مشترک هیات‌های ورزشی با استاندار البرز ایشان قول مساعد در خصوص تخصیص زمین جهت احداث باشگاه‌های ورزشی را به هیات‌ها دادند.

مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان ایران در ادامه گفت: به همین منظور سرمایه گذار جهت ساخت باشگاه تخصصی تیر و کمان در کرج اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم توافق نهایی سرمایه گذار با اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تاسیس یکی از مجهزترین آکادمی های تیر وکمان در کشور صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان البرز تیر و کمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور