Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، از محکومیت متخلفان به بیش از ۵ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال جزای نقدی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

حسین نجف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، در مجموع در 3 بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز، تعداد 19 هزار و  784 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی وارد شده و به تعداد 19 هزار و  720 فقره پرونده رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع این پرونده‌ها 5 هزار و 359 میلیارد و 25 میلیون ریال محکومیت صادر شده ، افزود: از این تعداد پرونده، تعداد 13 هزار و 475 فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد 5 هزار و 677 فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد 632 فقره نیز مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: شعب رسیدگی کننده به جرائم قاچاق کالا و ارز استان، از 5 هزار و 677 فقره پرونده وارده مربوط به این بخش، به 5 هزار و 649  فقره پرونده رسیدگی و متهمان  را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت 3 هزار و 302 میلیارد و 842 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی گفت: در بخش کالا و خدمات از تعداد 13 هزار و  475 فقره پرونده وارده به 13 هزار و 440 فقره رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت  2 هزار و 43  میلیارد و 325 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

نجف‌زاده عنوان کرد: همچنین در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از 632 فقره پرونده وارده، به 631 فقره رسیدگی و متخلفین به پرداخت 12 میلیارد و 857 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

سازمان تعزیرات: وزارت صنعت و اتحادیه‌ها هیچ گزارشی از گرانفروشی لوازم خانگی نداده‌اند خط و نشان تعزیرات برای گرانفروشان؛ نظارت بر بازار شب عید خوزستان تشدید می‌شود

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی عید نوروز از نیمه دوم اسفند آغاز و تا نیمه دوم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی آذربایجان غربی ریال جزای نقدی فقره پرونده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی