Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:28:10 GMT

ایرانی ها چقدر صدقه می دهند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۶۶۷۶

ایرانی ها چقدر صدقه می دهند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، در حال حاضر در مجموع حدود ۵ میلیون صندوق صدقه کوچک، بزرگ و متوسط در سطح کشور داریم و تقریبا نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان مشارکت مردم در صندوق صدقات بوده است که در طی ماهه اخیر جمع آوری شده است و در سرفصل‌های مختلف از جمله درمان، تحصیل، کمک‌های موردی، ابن سبیل، مسکن و… در کنار کمک‌های دولت و سایر کمک‌های مردمی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدقات جمع آوری شده شامل همه صدقات در صندوق‌های صدقه فیزیکی و شیوه‌های نوین پرداخت صدقات بوده است.

اخیرا در جمع آوری صدقات بحث QR کد را راه اندازی شده و مردم می‌توانند از طریق کدهای QR صدقات خود را از طریق صندوق‌های صدقه الکترونیکی برای هر منطقه‌ای از کشور که بخواهند ارسال کنند، پرداخت صدقات به این شیوه باعث می‌شود که صدقات سریعتر به دست نیازمندان برسد.

تاکنون نیز بیش از دو میلیون برچسب QR بر روی صندوق‌های خانگی نصب شده است و کسانی که مشترک صندوق‌های صدقات خانگی هستند از طریق این کدهای QR صدقات خود را پرداخت می‌کنند. همچنین نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک جدید QR را داریم که در مجموع نزدیک به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک صندوق صدقات کد QR دریافت کرده‌اند و البته این روند ادامه دارد تا همه مشترکان جدید نیز از این شیوه الکترونیکی استفاده کنند.

منبع: ایلنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صندوق صدقات صدقه مشارکت مردمی پرداخت صدقه صندوق صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان