Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: صدور پروانه توسط شرکت های مستقر در شهرهای حاشیه مشهد برای ناوگان باری که متعلق به این شهر هستند تخلف محسوب می شود و ممنوع است.

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، سید جعفر شمس در تشریح این خبر بیان کرد: برخی از شرکت های مستقر در شهرهای اطراف مشهد اقدام به صدور پروانه فعالیت و اشتغال برای ناوگان باری درون شهری مشهد می کنند که برای تردد در داخل شهر مشهد معتبر نیست و رانندگان متحمل هزینه های اضافه و جریمه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مکاتبه با شهرستان های دیگر و یادآوری قوانین مربوطه به آن ها، افزود: شهرداری ها و شرکت های تابعه آن ها موظفند تنها برای آن دسته از متقاضیانی که در همان شهر و یا روستاهای حریم شهر ساکن هستند پروانه صادر نمایند و برای این کار باید مدارک و مستندات کافی مبنی بر سکونت اخذ شود. همچنین هر خودرو باری موظف است پروانه ها و مجوزهای موردنیاز را از شهر محل خدمت خود تهیه نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری شهرداری مشهد تاکید کرد: شهروندان باید بدانند رانندگانی که پروانه خود را از شرکت های تحت نظارت سازمان اخذ نکرده اند، دوره های آموزشی مربوطه را طی نکرده و بعضا گواهی سوءپیشینه نیز ندارند.
وی تصریح کرد: با توجه به امکان بررسی تردد خودروهای حمل و نقل باردرون شهری طی ماه ها و سال های گذشته، توسط سیستم های هوشمند این سازمان و مرکز کنترل ترافیک، خودروهای متخلف در این زمینه توسط عوامل نظارت و بازرسی سازمان شناسایی و جریمه می شوند.
مهندس شمس خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا شرایط ویژه ای را برای سهولت پرداخت هزینه های اخذ پروانه توسط رانندگان فراهم کنیم تا این عزیزان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند. در این خصوص طرحی آماده شده است که در صورت تایید مقامات ذیربط، امکان پرداخت اقساطی برای رانندگان محترم فراهم می شود.

انتهای خبر /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل شهری شهرداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود