Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش شنا معلولان گفت: در حالی در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت خواهم کرد که ۳ سال از شرکت در تورنمنت های برون مرزی دور بودم.


سینا ضیغمی که به همراه شاهین ایزدیار در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت خواهد کرد، در گفت و گویی ، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات تقریبا ۲ ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی و زیر نظر مربی تیم ملی آغاز کرده ام و تلاشم بر این است که بعد از ۳ سال دوری از مسابقات برون مرزی، به بهترین نتیجه در ایتالیا دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: بعد از ۲ ماه تمرین احساس می کنم بدنم به شرایط قبل برگشته و روند کار راضی کننده است. البته چون شناختی نسبت به حریفانم ندارم، شرایط بسیار سختی در ایتالیا خواهم داشت. 

این شناگر معلول خاطرنشان کرد: اعزام ما به ایتالیا ۱۶ اسفند است، سعی دارم تا زمان باقی مانده تمرینات را به صورت جدی در استخر آزادی دنبال کنم تا پس از ۳ سال دوری از مسابقات، وضعیت خود را از هر نظر در مسابقات بین المللی ایتالیا مورد ارزیابی قرار دهم و شانس حضور خود را در بازیهای پاراآسیایی چین افزایش دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه ماده هایی در مسابقات بین المللی ایتالیا شنا خواهید کرد، افزود: ماده تخصصی من صد متر قورباغه و ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال سینه است، امیدوارم در هر سه ماده بتوانم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

این شناگر معلول در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تغذیه شرایط در اردوهای آماده سازی راضی کننده است یا خیر؟ اظهار کرد: طی برگزاری ۲ ماه اردوی تمرینی شرایط خوبی از نظر امکانات و تغذیه داشتیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سینا ضیغمی شناگر معلول ایتالیا مسابقات بین المللی مسابقات بین المللی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد