Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:11:02 GMT

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۱۰۴

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان با حضور ۶ تیم و به میزبانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان، غرب استیل مهدی‌شهر، مرکز روستا و شهرداری بیارجمند و به مدت دو روز در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز اول این مسابقات، ۶ تیم به رقابت پرداختند و دو تیم از شهرداری بیارجمند و یک تیم از مرکز روستا به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

مرحله نیم نهایی و فینال این مسابقات روز چهارشنبه، ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود و تیم برتر این مسابقات، اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ به‌عنوان نماینده دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان عازم مسابقات کشوری خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی سمنان علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم