Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن ۵۰ میلیون تومان بلاعوض هم بنیاد مستضعفان پرداخت میکند و مابقی را متقاضی باید آورده داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان که در روستای نوغاب درمیان انجام شد، اظهار کرد: از تمام ایران روستای نوغاب برای آغاز عملیات انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عنایت و لطف نظام شامل حال ما شده، افزود: تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان بسته شد که ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور ساخته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت میشود.

فتاح عنوان کرد: حداقل این واحدها ۶۰ متر است اما به تقاضای متقاضی اگر بخواهد بیشتر باشد به متقاضی بستگی دارد و میتواند هزینه را بدهد.

وی با بیان اینکه تاییده گرفتن هم راحت است، گفت: دهیاری و شورای معرفی میکنند و با تایید بنیاد مسکن پروانه صادر میشود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: برای زیرساخت دریافت آب، برق و گاز نیز راحت است.

فتاح اظهار کرد: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن ۵۰ میلیون تومان بلاعوض هم بنیاد مستضعفان پرداخت میکند و مابقی را متقاضی باید آورده داشته باشد.

وی افزود: توافق شد بنیاد مستضعفان سیمان، میلگرد و آرماتور را هم رایگان به بنیاد مسکن بدهد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: ۲۰ هزار واحد تفاهم شده که هر استان سهمیه ای دارد و سهم خراسان جنوبی ۵۵۰ واحد بود که به مناسبت عید مبعث به یکهزار واحد افزایش دادیم.

فتاح افزود: ۲۵۰ واحد برای درمیان است که با سهمیه کمیته امداد و بهزیستی برای روستای نوغاب حدود ۶۵ واحد مسکن خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر مردم با حکومت باشند تمام مسائل حل میشود، تصریح کرد: مسئولان حرفی نزنند که عمل نکنند یا اگر حرفی زدند عمل کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:این وعده عملی میشود بنیاد مسکن عمل کننده است.

فتاح گفت: متقاضیان مسکن باید محروم ترین افراد باشند افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند و محروم هستند.

وی عنوان کرد: در سطح کشور بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار واحد با کمیته امداد و ۱۸ هزار واحد قرارداد با بهزیستی برای دو معلول به بالا داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد:شیعه و سنی زیر پرچم نبی مکرم وحدت دارند و همه به این وحدت غبطه میخورند و ما این اتحاد را تقویت میکنیم.

فتاح اظهار کرد: دو سال است که در شهرستان درمیان خیمه زدیم و کار میکنیم. فعالیت های ما تماما عمرانی و مسکن هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای آسفالت خیابان های روستای نوغاب اگر قیر را بنیاد مسکن تامین کند مابقی کار را بنیاد مستضعفان انجام میدهد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: در این خصوص برای روستاهای بخش قهستان، گزیک و سایر شهرستان نیز همکاری میکنیم.

فتاح عنوان کرد: امروز به مناسبت عید، بنیاد مستضعفان به هر خانواده روستای نوغاب یک کارت هدیه میدهید.

وی همچنین در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی که در روستای نوغاب شهرستان درمیان انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم نامه ما با بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاها به ویژه محرومین است.

وی افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحدها ۲۰۰ میلیونی و وام دولتی است که علاوه بر این بنیاد مستضعفان کمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی، سیمان و میلگرد رایگان به هر واحد خواهد داد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه اگر این واحدها در عرض دو سال ساخته شود می‌توانیم تفاهم نامه را تمدید یا افزایش دهیم،عنوان کرد: سهمیه هر استان بر اساس نیاز هر منطقه بین شهرستان‌ها و روستاها تقسیم می‌شود.

فتاح گفت: سه تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی بسته‌ایم که بر اساس یکی از این تفاهم نامه‌ها ۹۰۰ هکتار زمین رایگان برای طرح نهضت ملی مسکن قرار دادیم و اختصاص اولین زمین نیز در کرمانشاه بود.

وی اظهار کرد: در خراسان جنوبی تعدادی زمین را مورد بازید قرار خواهیم داد که در صورت امکان و موافقت مسئولان استانی برای طرح نهضت ملی مسکن به صورت رایگان اختصاص خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان کشور ۵۰ میلیون تومان روستای نوغاب ۲۰ هزار واحد تفاهم نامه ۲۰۰ میلیون بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی