Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@09:13:36 GMT

تردید رالف رانگنیک نسبت به کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۱۷۲

رالف رانگنیک در مورد حضور کریستیانو رونالدو در فصل آینده، تردید های زیادی دارد

در حالی که امیدواری های زیادی در مورد پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد وجود داشت و از او به عنوان حلال مشکلات این باشگاه نام برده می شد، حال به نظر می رسد رونالدو خود نیز به یکی از مشکلات شیاطین سرخ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از ساموئل لاکهارست خبرنگار منچستر اونینگ نیوز، صبر رالف رانگنیک در مورد کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است. به نظر می رسد این بازیکن برای اولین بار در دوران حرفه ای اعتماد به نفس خود را از دست داده است. رانگنیک تاکنون به دلیل نداشتن مهره مناسب از کنار گذاشتن رونالدو صرف نظر کرده است. ادینسون کاوانی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند در این فصل تنها 2 گل به ثمر رسانده و در 7 بازی اخیر به عنوان مهاجم جایگزین تنها در 1 بازی در دسترس بوده است. مارکوس رشفورد در چهار ماه و نیم 5 گل به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو از زمانی که جشن تولد 37 سالگی خود را جشن گرفته در 6 بازی از 7 بازی یونایتد در ترکیب قرار داشته است. او در این مدت تنها مقابل برایتون موفق به گلزنی شد.

رونالدو در این فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری در موقعیت آفساید قرار گرفته است. رونالدو در 20 بازی اول خود برای یونایتد در این فصل، 14 گل به ثمر رساند و در حالی که او اکنون در 10 بازی اخیرش تنها موفق شده 1 گل به ثمر برساند. این بدترین آمار رونالدو از فصل 09-2008 تاکنون بوده است. رالف رانگنیک که از فصل بعد به عنوان یک مشاور کارش را در یونایتد آغاز می کند قبل تر نیز گفته بود که این باشگاه باید در تابستان یک مهاجم جوان تر را به خدمت بگیرد. قرارداد رونالدو در سال 2023 با منچستر یونایتد به اتمام خواهد رسید. کاوانی نیز به احتمال زیاد در تابستان آتی به صورت آزاد این باشگاه را ترک کند.

اخبار داغ 

حمله سپهر حیدری به مرادمند؛ از ده کیلومتری تیم ملی رد شده و می خواهد سرباز قهرمان باشد! / فیلم یک دروازه بان برزیلی بیشتر از 90 درصد مهاجمان فوتبال ایران گل زده است! به روز رسانی دیوار افتخارات باشگاه لیورپول / عکس عضو پارلمان بریتانیا: میانجی‌گری آبراموویچ دروغ دیگری از جانب روس‌هاست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رالف رانگنیک گل به ثمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

دیگر خبرها

  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود