Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا یک افغانستانی که در جریان روند تخلیه به آمریکا منتقل شده بود را به کشورش اخراج کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «آکسیوس»، آمریکا در هفته دوم از ماه فوریه یک افغان را که در جریان روند تخلیه به آمریکا  منتقل شده بود را به افغانستان اخراج کرد.

این رسانه گزارش داد که از جمله چند هزار شهروند افغان که به آمریکا منتقل شده‌اند، فقط تعداد انگشت شماری آنها هنوز هم به دلیل سوابق جنایی و سایر نگرانی‌ ها در بازداشت حکومت آمریکا باقی مانده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز، روزنامه واشنگتن پست در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی گفته بود که از میان شهروندانی که به آمریکا منتقل شدند، 44 نفر به عنوان خطر بالقوه علامت گذاری شده‌اند.

دراین گزارش آمده بود که در صورت نیاز یک روند برای اخراج افغان‌ها به کشورشان ایجاد شده است، اما در مورد این روند جزئیاتی ارائه نشده است.

صدای آمریکا اظهارداشت که بر اساس اسناد داخلی دولت آمریکا، این شهروند افغانستان در  13 فوریه با هماهنگی مقام‌های قطری به افغانستان بازگرانده شده است.

در این گزارش آمده است که فرد اخراج شده هیچ ارتباطی با شبکه‌های تروریستی نداشته است.

طالبان روند تخلیه از افغانستان را متوقف کردقطر: گفت‌وگو با طالبان درباره ادامه پروازهای تخلیه نهایی شده استبیش از 900 آمریکایی از افغانستان خارج شدند/ روند تخلیه ادامه دارد

یک مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا به رسانه‌ها گفته که روند بررسی شهروندان افغان ادامه دارد و «اگر افرادی در فعالیت جرمی دخیل باشند یا اطلاعات اضافی در دسترس قرار بگیرند که موجب نگرانی شود،دولت آمریکا می تواند اقداماتی را انجام دهد که شامل پیگرد قانونی،‌ لغو اقامت موقت و قرار دادن در روند اخراج می شود».

بر اساس گزارش سی.بی.اس نیوز بیش از یک‌-سوم جمعیت از شهروندان افغانستان در ایالت‌های تکزاس، کالیفورنیا و ویرجینا اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار آمریکا اخبار افغانستان طالبان اخبار آمریکا اخبار افغانستان روند تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کد خبر 6089533

دیگر خبرها

  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا