Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های روسیه ازجمله شبکه تلویزیونی رن.ت.و و شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز سه شنبه اعلام کردند: هزاران نفر اتباع روس در وهله اول گردشگران که برای سفر کوتاه گردشگری به کشورهای اروپایی رفته بودند، در بازگشت از این کشورها غافلگیر شده و نمی دانند برای بازگشت به کشور خود چه کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواپیمایی روسیه (روس آویا) که به دنبال تصمیم کشورهای اروپایی برای تحریم هوایی روسیه، روز گذشته پرواز هواپیماها از ۳۶ کشور اروپایی را منع کرده و امروز هم سوئیس را به فهرست کشورهای تحریم شده برای پرواز به روسیه اضافه کرد،در پی یافتن راههایی برای بازگشت اتباع روسیه از اروپا به کشور خود است.

روس آویا اعلام کرد که سازماندهی پروازهای فوق العاده انساندوستانه به کشورهای اروپایی برای بازگرداندن اتباع روسیه از این کشورها، فقط با پاسخ مثبت اتحادیه اروپا امکانپذیر است.

در زمان حاضر سازمان هواپیمایی روسیه، وزارت خارجه روسیه و آژانس فدرال گردشگری روسیه با مشارکت شرکت های بزرگ هواپیمایی این کشور در حال جمع آوری اطلاعات برای سازماندهی پروازها به منظور انتقال اتباع روسی به کشور خود هستند.

روسیه در این رابطه، امکان استفاده از هواپیماهای کشورهای دیگر برای انتقال اتباع خود و نیز استفاده از مسیرهای زمینی برای این منظور را بررسی می کند.

آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه روز دوشنبه اعلام کرد مسکو در پاسخ به ممنوعیت های اعمال شده از سوی کشورهای اروپایی بر پروازهای هواپیماهای روسی، عملیات پروازی هواپیماهای ۳۶ کشور را بر فراز این کشور محدود کرده است.

دور جدید تنش‌های روسیه و اوکراین از بامداد پنجشنبه (۵ اسفند) وارد مرحله جدیدی شد. منابع خبری بامداد پنجشنبه پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه، از آغاز اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین خبردادند.

روس‌ها اعلام کردند مراکز نظامی را در اوکراین هدف قرار داده‌اند و اوکراین می‌گوید در حال مقابله با حملات روس‌هاست.

مبنع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تحریم هوایی روسیه اتباع روسیه اوکراین کشورهای اروپایی اتباع روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است

امری با وجود دشواری تمرکز روی لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی، همچنان به ماجراجویی در هر دو رقابت ادامه می‌دهد. 

طرفداری | اونای امری معتقد است سطح بالای لیگ برتر، شانس باشگاه‌های انگلیسی در اروپا را پایین آورده است. 

پس از حذف تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول، استون ویلا تنها تیم انگلیسی باقیمانده در این فصل از رقابت‌های اروپایی است. آن‌ها فردا در چارچوب نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس خواهند رفت. در لیگ برتر، شاگردان اونای امری صرف نظر از وضعیت تاتنهام، با کسب سه پیروزی رتبه چهارم را قطعی خواهند کرد تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. سرمربی اسپانیایی در مورد ناکامی تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی گفت:

ما تنها تیم باقی مانده انگلیس هستیم و این کار سختی است چون لیگ ما سرسخت‌ترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر موفق باشیم، باید در مورد روند آماده‌سازی تمرکز 100% داشته باشیم. ترکیب این موضوع با رقابت‌های اروپایی، چالش دشواری است. سطح بالای لیگ برتر مانع از جاه‌طلبی تیم‌های انگلیسی می‌شود. با این حال، نمی‌توانم درک کنم که چرا برخی از تیم‌ها تصمیم می‌گیرند به طور جدی در رقابت‌های اروپایی حاضر نشوند. تیم‌های برتر دنیا برای من الهام‌بخش هستند و به همین دلیل، ما برای موفقیت در هر دو جبهه لیگ و اروپا انگیزه بالایی داریم. 

امری در مورد عملکرد تیمش در این فصل گفت:

رسیدن به این مرحله از رقابت‌های اروپایی، بهترین دستاوردی بود که می‌توانستیم در ابتدای فصل به آن امیدوار باشیم. با این حال، با عملکرد خوبمان در طول فصل، این دستاورد دیگر جای تعجب ندارد. حفظ این روند برای مدت طولانی کار آسانی نیست. در حال حاضر، ما مدعی کسب رتبه چهارم در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا هستیم. هدف ما همچنان پیشرفت و ارتقای جایگاهمان در هر دو جبهه است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند