Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی الرابعه الریاضیه عراق از سفر «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» به بغداد جهت قبول هدایت تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.

از این رو ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران روز سه‌شنبه در گفت و گویی کوتاه با ایرنا در خصوص این خبر اظهار داشت: مسوولان ورزشی کشور عراق از من خواستند تا برای توسعه فوتسال در این کشور به آنجا بروم و با وزیر ورزش عراق که یکی از فوتبالیست‌های قدیمی این کشور است هم دیدار خیلی خوبی در این خصوص داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی ایران سابقه دو بار قهرمانی با این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۶کلمبیا را در کارنامه خود دارد.

این مربی اهل شیراز در سال ۲۰۲۱ در جمع ۱۰ مربی برتر دنیا قرار گرفت و در طول دوره حضورش در تیم ملی فوتسال ایران توانست نتایج قابل قبولی کسب کند اما فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی لیتوانی تصمیم گرفت سرمربی تیم ملی را تغییر دهد و از این رو «وحید شمسایی» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد.  

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران عراق سید محمد ناظم الشریعه وحید شمسایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران عراق سید محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران عراق سید محمد ناظم الشریعه وحید شمسایی تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی

جیمی کرگر در خصوص شایعات مربوط به سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده صحبت کرد.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران