Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:07:49 GMT

آمار کرونا کاشان ۱۰ اسفند؛ بدون فوتی و ۳۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۶۷۶

آمار کرونا کاشان ۱۰ اسفند؛ بدون فوتی و ۳۷ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمجموع ۱۲۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۱۰۰ مورد مربوط به کاشان و ۲۸ مورد مربوط به آران‌وبیدگل است.

در این بازه زمانی ۲۸ نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان آران‌وبیدگل بستری شدند که ۲۳ نفر از آن‌ها مربوط به کاشان و پنج نفر مربوط به آران‌وبیدگل است.

در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل ثبت نشده است.

تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۸۵.۷۲ درصد، دوز دوم ۷۷.۵۰ و در دوز سوم ۳۰.۵۶ درصد بوده است.

کد خبر 558805

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران کرونا دلتا کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا دلتا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی