Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@05:01:41 GMT

معاون استانداری یزد: شهدا بهترین ارزش های جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۸۵۵

معاون استانداری یزد: شهدا بهترین ارزش های جامعه هستند

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر عزیزی روز سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید غلامحسین موسوی یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌ را گرامی داشت و افزود: باید همیشه حضور شهیدان در زندگی ما حس شود که موجب عزت و اقتدار ماست .

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید همواره ادامه‌دهنده راه شهدای سرفراز انقلاب‌ اسلامی و حافظ آرمان‌های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش‌ های دوران هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای نظام باشیم که این کار از جمله رسالت های انقلابی و ضروری آحاد مردم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاتداری یزد در ادامه بر ضرورت رسیدگی به مسایل و مشکل خانواده شهدا به عنوان یک وظیفه مهم ملی یاد کرد و گفت: همه ما در قبال خانواده جامعه ایثارگران و شهیدان مسئول هستیم و باید با همکاری بخش‌ های مختلف این کار اقدام شود.

همچنین مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: سرکشی به خانواده شهیدان و جانبازان و رسیدگی به نیازها و پاسخگویی به مطالبه آنها از جمله رسالت های دینی، ملی و انقلابی و افتخاری ماندگار است .

ابوالفضل خوشنویس افزود: تکریم خانواده شهدا افتخار محسوب می‌شود و باید همواره با همکاری مسئولان برای تکریم خانواده شهیدان ،ایثارگران و خدمت خالصانه به آنها در هیچ شرایطی کوتاهی نشود و همه خود را در قبال آن مسئول بدانیم.

شهید موسوی در سوریه در نبرد با داعش در راستای دفاع از حرم به فوز عظیم شهادت نایل آمد.

این شهید از رزمندگان تیپ فاطمیون است که در یزد به دنیا آمد، با شنیدن خبر حمله داعش به سوریه، داوطلبانه عازم دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱۰ شهید مدافع حرم دارد.   

برچسب‌ها اتباع خارجی شهدای مدافع حرم یزد شهدا دمشق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی شهدای مدافع حرم یزد اتباع خارجی شهدای مدافع حرم یزد شهدا دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند

سید محمد مقیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در این روزهای اخیر شاهد این هستیم که در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و اروپا تجمعات دانشجویی و اساتید در دفاع از مردم مظلوم غزه شکل گرفته که به نظر می رسد با وجود این اتفاقات ما یک مرحله جدیدی از جنبش علمی و دانشگاهی را شاهد هستیم که نقطه مقابل جبهه ظلم و استکبار است.

وی افزود: این همان موضوعی است که ما تحت عنوان امت جهانی از آن یاد می کنیم این امت جهانی حول ارزش های محوری عدالت خواهی آزادی و ارزش های انسانی متمرکز شده است و نوید بخش آینده خوب جهان است و شما می بینید که فارغ از مرز ها و قومیت ها و ملیت ها امروز ارزش هایی مثل عدالت، آزادی، کرامت انسانی در حال محور شدن هستند.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه ارزش های عدالت، آزادی و کرامت انسانی بسیار امید بخش است ادامه داد: ما در دانشگاه تهران همانطور که تجمع های حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی و اروپایی را برگزار کردیم،حمایت و همبستگی خودمان را نیز اعلام کردیم، امیدواریم که این تجمع های دانشجویان و اساتید منجر به این بشود که ما دانشگاهیان بتوانیم به کمک هم در جهان بر جهالت و نادانی غلبه کنیم.

مقیمی افزود: امروز یک مبارزه جدی بین دانش و معرفت با جهالت و نادانی شکل گرفته و امیدواریم که این تجمع های دانشجویان اروپایی و آمریکایی شروع خوبی باشد برای اینکه ایستادگی در مقابل جهل و نادانی عمومی و جهانی شود.

رییس دانشگاه تهران در پایان گفت: اسرائیل و آمریکا تلاش می کردند که غزه و حماس را محو و نابود کنند اما موفق نشدند ولی شهدا و کودکان غزه توانستند دانشگاه های آمریکا و اروپا را فتح کنند.

کد خبر 6099664

دیگر خبرها

  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند