Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل برای پذیرش پرواز‌های آتی انتقال هموطنان ساکن اوکراین خبر داد و گفت: ارائه خدمات فرودگاهی برقراری پرواز در اسرع وقت انجام می‌شود.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی کربلائی روز سه شنبه اظهار داشت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ه) آماده پذیرش پرواز‌های بعدی انتقال هموطنان مقیم اکراین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به انجام موفق اولین پرواز که صبح سه شنبه ایرانیان را از لهستان وارد کشور کرد، افزود: با هدف انجام سریعتر پرواز‌های انتقال ایرانیان از اوکراین، ارائه خدمات فرودگاهی برقراری پرواز در اسرع وقت انجام و تسهیلات لازم برای انجام پرواز و تخصیص منابع فرودگاهی به سرعت تامین می‌شود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز‌های دیگری برای انتقال هموطنان در حال برنامه ریزی و هماهنگی است و همکاران نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده ارائه تسهیلات فرودگاهی به بهترین وجه به این پرواز‌ها هستند.

در ساعت ۰۷:۰۹ امروز (سه شنبه) دهم اسفند ماه پرواز فوق العاده IR3512 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا لهستان و همراه با ایرانیان مقیم اوکراین در شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) به زمین نشست

این پرواز با پیگیری وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگشت هموطنان ایرانی مقیم اکراین به کشور انجام گرفته بود و تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان مقیم اکراین از طریق لهستان به کشور بازگردانده شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرواز فوق العاده خدمات فرودگاهی اوکراین شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز