Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:25:58 GMT

آتش سوزی در دمشق ۱۱ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۸۱۱۹

آتش سوزی در دمشق ۱۱ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع سوری از جان باختن ۱۱ نفر بر اثر آتش سوزی در مجتمع تجاری مول لامیرادا در خیابان الحمراء دمشق و زخمی شدن هفت نفر دیگر خبر دادند.

وزارت بهداشت سوریه نیز تأکید کرد که به محض اطلاع از حادثه ۴ خودروی آمبولانس به محل حادثه ارسال شده است.

این حادثه در مرکز خرید «لامیرادا» در خیابان الحمراء دمشق رخ داده و بر اساس گزارش‌های اولیه علت آن اتصال برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق حسابا» مدیر بخش امدادرسانی و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که اجساد ۱۱ نفر به بیمارستان المجتهد منتقل شد که شدت سوختگی ۱۰ نفر از آنها شدید بوده و قابل شناسایی نیستند و تنها جسد یک نفر قابل شناسایی است.

وزارت کشور سوریه نیز کشته شدن ۱۱ نفر در این حادثه را تأیید و اعلام کرد که دو نفر نیز نجات یافته و خسارت‌های مالی زیادی وارد آمده است و تحقیقات برای شناسایی علت وقوع این آتش‌سوزی ادامه دارد.

در همین ارتباط «علی حسن» معاون فرمانده تیم اطفاء حریق دمشق گفت که تیم‌های آتش‌نشانی در محل حضور دارند و موفق شده‌اند آتش را مهار کنند.

کد خبر 5436451

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه دمشق آتش سوزی اوکراین جنگ اوکراین آخرین اخبار اوکراین روسیه حمله روسیه به اوکراین ولادیمیر پوتین ایالات متحده امریکا مسکو کی یف ولودیمیر زلنسکی اتحادیه اروپا تحريم اقتصادي روسيه فلسطین ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است. تصاویر این آتش سوزی عظیم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم