Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:20:50 GMT

افتتاح نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۸۱۴۷

افتتاح نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار انزلی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی با اشاره به اینکه توسعه مناطق کم برخوردار شهری در دستور کار شهرداری است، اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی به عنوان یکی از وظایف شهرداری بوده لذا پنج نقطه از شهر برای احداث زمین بسکتبال خیابانی در نظر گرفته شده که امروز نخستین زمین بسکتبال خیابانی انزلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خلیلی افزود: در دهه فجر امسال ۳۱ پروژه با ارزش ۱۸۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال، شامل جدول گذاری، مرمت جدول گذاری و پیاده روهای سطح شهر، اجرای فرش موزائیک، اجرای ۲۵۰ متر گاردریل، زیرسازی معابر سطح شهر و لکه گیری و پخش آسفالت در معابر سطح شهر به بهره برداری رسید.

وی به لایروبی ۱۲ کیلومتر شبکه هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد و افزود: احداث آلاچیق سنتی بلوار، نصب ۳۰ عدد پایه چراغ‌های بلوار قدس، مرمت نرده‌های سنتی بلوار قدس، اجرای اسکلت مغازه‌های محوطه طرح دریای پاسداران، ساخت اطاقک نگهبانی ترمینال غازیان و اجرای سرویس بهداشتی از دیگر پروژه‌های انجام شده در دهه فجر بود.

شهردار انزلی با اشاره به المان‌های نوری نصب شده در سطح شهر و رضایتمندی مردم نسبت به این موضوع، تاکید کرد: اقدامات عمرانی شهرداری بندرانزلی شامل لوله گذاری ها، پیاده رو سازی و جدول گذاری ها و رنگ آمیزی ها و غیره برای آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز در نواحی مختلف سطح شهر در حال انجام است.

خلیلی به تلاش شهرداری انزلی برای ایجاد روابط بین المللی با شهرهای مطرح دنیا اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی بندر انزلی با شهر جنوا ایتالیا و خرسون اوکراین نهایی شود.

در ادامه افتتاح پروژه‌های شهری انزلی با حضور مسئولان این شهر ساحلی کلنگ بازار میوه و تره بار انزلی به زمین زده شد.

گفتنی است این پروژه در راستای ساماندهی دستفروشان، بازار میوه و تره بار انزلی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع که در تملک شهرداری بود احداث می‌شود. برای احداث این بازار ۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است ۹۰ غرفه به دستفروشان اختصاص یابد.

کد خبر 5436448

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری انزلی مهدی خلیلی بسکتبال پروژه های عمرانی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل مبعث گرگان لیگ برتر فوتبال ایران همدان عکس استانها واکسن کرونا سفر استانی زمین بسکتبال خیابانی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!