Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی ۶۴ پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرده و ۳۷ پروژه دیگر نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

جواد قناعت، امروز سه شنبه ۱۰ اسفندماه در شورای اداری درمیان اظهار کرد: فلسفه حضور رئیس بنیاد مستضعفان علاوه بر آغاز طرح ساخت مسکن محرومین، بررسی دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان درمیان بود چرا که این شهرستان منطقه هدف برای توسعه و پیشرفت در استان مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در سطح ملی حرکت مبارکی با محوریت خراسان‌جنوبی در شهرستان درمیان آغاز شد و آن اجرای تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین بود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این ۲۰ هزار واحد مربوط به همه ۳۱ استان کشور است، بیان‌ کرد: سهمیه خراسان جنوبی ۵۵۰ واحد بود، اما با پیشنهاد استانداری و موافقت ریاست بنیاد مستضعفان به هزار واحد افزایش یافت.

قناعت تصریح کرد: بنیاد علوی در دو سال گذشته ۶۴ باب پروژه را در شهرستان درمیان به اتمام رساندند و ۳۷ پروژه را نیز در دستور کار دارند که به زودی به اتمام خواهد رسید.

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای جامعه هدف شهرستان درمیان ۳۸ پروژه را تعریف کرده‌ایم که برآورد اولیه آن ۲۷۶ میلیارد تومان است.

قناعت یادآور شد: پیشنهاد ما این است که برای پیگیری، این پروژه‌ها را تقسیم و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار را منابع دستگاه‌های اجرایی استان (دستگاه‌های مختلف چون منابع طبیعی، جهاد، توزیع نیروی برق، بهزیستی و …) و ۶۱ میلیارد تومان را بنیاد علوی تأمین کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بنياد مستضعفان مسكن مسکن محرومان بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی گفت: کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» به بررسی عوامل قیام علویان و تاثیر آن در دعوت امام رضا (ع) از مدینه به مرو می‌پردازد.    حجت الاسلام والمسلمین علی باقری افزود: این کتاب برگزیده چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی در سال ۱۳۹۰ بود.   وی ادامه داد: این کتاب در پنج بخش به موضوعاتی همچون مناقشات عباسیان و علویان، بررسی جنبش‌ها و قیام‌های علوی قبل از خلافت مامون، حضور مامون در مرو و ضرورت دعوت امام (ع) به خراسان، نقش جنبش‌های علوی عصر مامون و تاثیر آن در دعوت امام رضا (ع) از مدینه به مرو، حضور امام رضا (ع) در مرو و تاثیر آن در آرامش سیاسی جهان اسلام می‌پردازد و تالیف آن را مجید خالق نیا رشتخوار بر عهده داشته است.   به گفته او، علی اکبر هاشمیه ترجمه این کتاب به زبان پشتو را از سال ۱۴۰۰ شروع کرد که دو سال و نه ماه برای ترجمه آن، زمان صرف شد.    معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: یکی از وظایف شیعیان در عصر حاضر، اشاعه برکات اهل بیت (ع) در دنیا است.   حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد افزود: امروز اگر ایران سرآمد معرفت دینی در دنیا است و بشریت را به منطق عقلانیت دینی دعوت می‌کند، این از اندیشه و تفکر امام رضا (ع) است.   وی ادامه داد: امروز هزینه سنگینی که دنیا می‌پردازد و جنایت‌هایی که در غزه می‌شود، باعث آگاهی دانشجویان جهان شده است و ما باید به دنبال نهضت ترجمه باشیم.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی