Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:41:57 GMT

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۸۳۲۶

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود ، چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی امروز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه اسفند ماه با حضور درویشی فرماندار ورامین ، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ، مدیر جهاد کشاورزی ورامین ، مدیران اتحادیه و تعاونی ها و فعالان این حوزه در اداره جهاد کشاورزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار کرد: تفکیک توزیع نهاده شهرستان های همجوار باید صورت بگیرد که در حوزه نظارت و پایش بتوانیم هر چه زودتر دست دلال را قطع کرده و نهاده دولتی به دامدار واقعی برسد.

وی افزود: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش های مجموعه فرمانداری در حمایت از دامداران خاطر نشان کرد: از ابتدا شروع کار در فرمانداری ورامین پیگیر مشکلات حوزه دامداران به خصوص در حوزه توزیع نهاده های دامی بوده ام و خواهم بود و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق تولیدکنندگان و دامداران دشت ورامین به کار برده ام.

درویشی یادآور شد: با بررسی های صورت گرفته و مستنداتی که‌ وجود دارد متاسفانه تعاونی ها توزیع نهاده های دولتی را با عدالت انجام نمی دهند و شاهد آن هستیم که توزیع بیش از حد و یا خارج از شبکه صورت می گیرد که در این راستا اخطار هایی داده شده است چنانچه اصلاح نگردد با تعاونی های متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به عدم وجود نهاده با نرخ غیر دولتی اظهار کرد: هیچ نهاده غیر دولتی به کشور وارد نمی شود ، اما متاسفانه شاهد فروش نهاده آزاد در شهرستان هستیم که سوال اینجاست این نهاده از کجا آمده است و متاسفانه پاسخ مشخص است و دلیل آن هم توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آن به شبکه غیر مجاز و فروش به صورت آزاد است.

درویشی در پایان سخنان تصریح کرد: با هماهنگی های به وجود آمده در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری با تشکیل کارگروهی ویژه ، حوزه توزیع نهاده به طور مشخص بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاده های دامی فرماندار ورامین نهاده های دامی توزیع نهاده چه زودتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز

  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،   دانش در حاشیه بازدید  از آزمون کنکور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

  دانش اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان سرباز همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

 فرماندار شهرستان سرباز با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است

دانش در بازدید از محل آزمون تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.

 فرماندار با بیان اینکه، ۹۰۷ داوطلب در  آزمون اردیبهشت ۱۴۰۳  در شهرستان سرباز با هم رقابت می کنند که ۴۹۵ نفر از داوطلبان کنکور امسال خانم و ۴۱۲ نفر آقا هستند که از این تعداد در گروه های آزمایشی  هنر و زبان خارجی ۳۰ نفر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی ۷۹۸ نفر و گروه آزمایشی علوم تجربی ۷۹ نفر رقابت می کنند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ  مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

  دانش در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان