Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمید رضا حاجوی در خصوص آخرین وضعیت اجرای حکم قلع و قمع تخلف پاساژ پالادیوم در تهران اظهار کرد: ساختمان پالادیوم دارای دو بخش تجاری و مجتمع پارکینگی است که مجتمع تجاری آن به پاساژ پالادیوم شهرت یافته است.

وی با بیان این‌که تخلفات عدیده و گسترده‌ای در این دو پلاک ثبتی است، گفت: تخلفات اعم از توسعه غیرمجاز تجاری و همچنین حفر ۲ تونل در ساختمان پارکینگ است که یک تونل نفررو و یک تونل ماشین‌رو است که از زیرزمین به معبر و گذر عمومی تجاوز و همچنین یک پل عابر از ساختمان محل پارکینگ به ساختمان تجاری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک با بیان اینکه مالکان این مجتمع فاصله ساختمان پارکینگ و تجاری را با تجاوز به معبر عمومی در صدر و ذیل خیابان انجام داده‌اند، اظهار کرد: حفر تونل و ایجاد پل هوایی اختصاصی تجاوز آشکار به حقوق عامه و این در حالی است که مدیریت‌های قبلی شهرداری توجهی به این موضوع نداشتند و یک نفر به خود اجازه داده از زیر زمین تونلی برای جابه‌جایی عابرین پیاده و خودروها حفر کند و در روی معبر نیز بیش از ۲۰۰ تن آهن‌آلات برای احداث یک پل عابر نصب کند که منظر شهری را بهم ریخته است.

حاجوی با بیان این‌که تخلفات این دو پلاک به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد، تصریح کرد: در ساختمان تجاری با احتساب آرای دیوانی حدود ۹۰۰ میلیارد تومان به شهرداری و حقوق عامه باید پرداخت کنند و در بخش پارکینگ نیز قلع و جمع‌آوری و همچنین جمع‌آوری حدود ۳۰۰ متر تجهیزات غیرمجاز در پشت‌بام صادر شده است.

وی با بیان این‌که اقدامات لازم، جلسات و مهلت لازم به مالک داده شده است، ادامه داد: به مالک اعلام شد که ادامه فعالیت پل و تونل‌ها غیرقانونی است و تونل‌ها در زیرزمین توسط عوامل شهرداری مسدود و پلمب شد و هرگونه فک پلمب اقدام مجرمانه است.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: رأی ماده ۱۰۰ تخریب پل که تجاوز به گذر عمومی است با هماهنگی دستگاه قضا، شورای تامین شهرستان و با هماهنگی عوامل انتظامی اجرا خواهد شد و آماده هستیم که با ضوابط فنی و رعایت اصول ایمنی این پل را از مدار خارج کنیم و رأی ماده ۱۰۰ اجرا شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی پل پاساژ پالادیوم تخریب و ماده ۱۰۰ اجرا می‌شود، گفت: حدود یک ماه است که تمهیدات لازم و اقدامات مورد نیاز را انجام دادیم و حتی تا زیر پل داربست نصب کردیم و با نظر مشاور ذیصلاح تمهیدات ایمنی برای بازکردن و پیاده‌کردن قطعات انجام شده، اما ناهماهنگی‌هایی ایجاد شد که لازم بود مجدد دستور مقام قضایی را جلب کنیم که با هماهنگی مقام قضایی این دستور صادر شد.

حاجوی اضافه کرد: در حوزه انتظامی دوستانمان اعلام کردند که نیاز به بررسی و رسیدگی دارند که به آنها مهلت دادیم تا فرآیند و تشریفات انتظامی انجام شود.

شهردار منطقه یک ادامه داد: شهرداری به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد و با رفع اینگونه تخلفات غول پیکر، شهر را به مدار نظم بر می‌گرداند.

کد خبر 660993

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پاساژ پالادیوم ماده ۱۰۰ پل عابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری

نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز_ یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 748603

دیگر خبرها

  • سنگلج در خطر است!
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری