Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه ویژه بنیاد مستضعفان به استان، جای تقدیر و تشکر دارد.

 به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در جلسه دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: این سفر هم که همزمان با عید سعید مبعث و سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان صورت گرفته، قطعاً منشأ خیر و برکت برای استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با استقرار آقای فتاح در بنیاد مستضعفان کشور، شاهد حرکت های جهادی، بسیجی و جدید در این مجموعه هستیم.
به گفته وی؛ رویکرد بنیاد مستضعفان، نگاه ویژه به مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است.
استاندار تصریح نمود: در یک کار جدید و طی تفاهم نامه ای بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سطح کشور احداث خواهد شد.
دکتر قناعت متذکر شد: استان های زیادی پیگیر بودند تا منطقه پایلوت برای اجرای این طرح باشند، اما به لطف آقای فتاح، خراسان‌ جنوبی به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شد.
وی تأکید کرد: فردا و طی مراسمی با حضور آقایان فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور و نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، عملیات اجرایی این طرح در سطح کشور و با محوریت خراسان جنوبی آغاز خواهد شد.
استاندار به تشریح برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان پرداخت و گفت: در این سفر، علاوه بر کلنگ زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین، اقدامات دو سال اخیر بنیاد علوی در منطقه هدف شهرستان درمیان، پیگیری می شود.
دکتر قناعت با اشاره به حجم محرومیت حاکم بر خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان ها، ادامه داد: فردا در جلسه ای با حضور مدیران استان درخصوص توسعه سرمایه‌گذاری ها و برنامه های محرومیت زدایی بنیاد در خراسان جنوبی بحث و گفتگو خواهد شد.
وی تأکید کرد: برای انتقال نتیجه این نشست و برنامه های سفر دو روزه آقای فتاح، در انتهای کار در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود و اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه امام جمعه خراسان جنوبی انقلاب مسکن اصحاب رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی رئیس بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود