Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در نشست مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: ورودی‌های شهر و کمربندی شیراز از اصلی‌ترین معابر شهر شیراز است که همه روزه حجم زیادی از مردم در حال رفت و آمد در این مسیر هستند و امیدواریم تصمیمات خوب و موثری درحوزه ایمن سازی محور برای تردد ایمن مسافرین و شهروندان و زائرین سومین حرم اهل بیت (ع) پاکسازی و نظافت، رفع مشکلات بصری، مرمت، لکه گیری آسفالت، روکش آسفالت، نصب علائم ایمنی و رفع مشکلات روشنایی کمربندی شیراز گرفته شود و شهروندان و مسافران را از خطرات احتمالی ایمن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان‌ها در سال‌های اخیر در کمربندی شیراز صورت گرفته، کمربندی شیراز نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد، اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه‌ها مرتفع شود و با تعامل و عزم جدی مجموعه شهرداری و راهداری هر چه سریعترعملیات پاک سازی و ساماندهی کمربندی شیراز را به سر انجام برسانیم و محیطی پاکیزه و درخور شخصیت مردم شهر شیراز و مسافران نوروزی فراهم آوریم.

غلامی گفت:کمیته‌ای متشکل از نمایندگان معاونت خدمات شهری شهرداری و راهداری، با تقسیم تمامی مبادی ورودی و خروجی کمربندی، در ابتدا وضعیت را مورد بررسی قرار داده و سپس با در نظر گرفتن برآورد هزینه‌ها، عملیات پاکسازی و ایمن سازی، خط کشی، تأمین روشنایی تمامی مبادی ورودی و خروجی کمربندی را با قدرت جهت استقبال از میمانان نوروزی پیگیری خواهند کرد.

علیرضا سیاه پور مدیر کل راهداری استان فارس نیز گفت: مجموعه راهداری آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه معاونت خدمات شهری را دارد و با تمام توان در خدمت شهرداری و مردم شریف شهر شیراز می‌باشند و با تمام توان عملیاتی خود در راستای سامان بخشیدن به وضعیت فعلی مبادی ورودی و خروجی شهر شیراز آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت کمربندی شیراز تصریح کرد: از تمامی توان مجموعه خدمات شهری شهرداری در راستای ساماندهی و تنظیف مبادی ورودی و خروجی استفاده خواهیم کرد و برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان نوروزی کلیه تمهیدات لازم را با همه امکانات موجود در نظر گرفته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلانشهر شیراز شهرداری شیراز راهداری و حمل و نقل جاده ای مبادی ورودی و خروجی خدمات شهری شهرداری کمربندی شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر