Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی جوانان قهرمانی آسیا و در روز دوم این مسابقات همه نمایندگان ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا امروز (سه‌شنبه) با حضور شمشیربازان ایران پیگیری شد که طی آن ورزشکاران کشورمان از صعود به مرحله بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش دختران و در اسلحه اپه آنوشا شهابی با ۳ شکست و ۲ پیروزی به جدول حذفی راه یافت. او در مرحله یک‌شانزدهم برابر نماینده اردن با یک اختلاف تن به شکست داد و ۱۰ بر ۹ مغلوب شد.

در اسلحه فلوره و در مرحله گروهی زهرا کارگر و هانیه خوشخواهی با ۴ پیروزی و ۲ شکست به جدول انفرادی صعود کردند. آنها پس از قرعه استراحت در مرحله یک‌هشتم نهایی برابر حریفان قرار گرفتند که کارگر برابر نماینده اردن شکست خورد اما هانیه خوشخواهی رقیب تایلندی را از پیش رو برداشت.
در ادامه دختر شمشیرباز کشورمان در یک چهارم نهایی برابر نماینده هنگ‌کنگ نتیجه را واگذار کرد.

در اسلحه فلوره پسران و در مرحله گروهی ماهان میرزایی ۳ پیروزی و ۳ شکست و علی امینی ۴ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کردند تا هر دو به جدول انفرادی صعود کنند. نمایندگان کشورمان در مرحله بعدی این رقابت‌ها به ترتیب برابر ورزشکارانی از قزاقستان و اردن شکست خوردند تا از دور مسابقات کنار بروند.

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است. پیش از این مسابقات ورزشکاران ایرانی در رده سنی نوجوانان به مصاف رقبای خود رفته بودند که یک مدال برنز انفرادی و یک نقره تیمی در سابر نتیجه نمایندگان کشورمان بود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت