Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رحیم فلاح زاده با بهره برداری و وارد مدار شدن این سایت پر سرعت شبکه تلفن همراه اول علاوه بر تقویت و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در بلوار معلم رامهرمز و مناطق اطراف از جمله کوچه‌های معلم یک تا ۸ و خیابان مقداد و کوی فرخ روز و همچنین بخش عمده‌ای از کوی شهید ترکی، اینترنت و شبکه ارتباطی همراه اول تقویت یافت و موجب پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در رامهرمز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان و ارائه محصولات نوین مخابراتی انجام شده است که تأثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه باعث پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی برای آموزش، اقتصاد و دیگر کار‌های مبتنی بر دیتای شبکه همراه اول خواهد داشت.

گفتنی است؛ این سایت یک صد و یازدهمین سایت از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در خوزستان است که در بلوار معلم رامهرمز نصب و راه اندازی و وارد مدار شد.

انتهای پیام/ن

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنهای باند تلفن همراه همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد