Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قم گفت:  این که مردم گاهی تجمعاتی انجام می‌دهند به خاطر این است که امید دارند این دولت بتواند مشکلاتشان را برطرف کند و باید مواظب باشیم که فرصت طلبان از این تجمعات سوء استفاده نکنند.

سعیدی افزود: ما قصد خدمت را از عملکرد دولت احراز می کنیم زیرا رئیس جمهور بدون هیچ ادعایی و اینکه بخواهد مشکلات را به گذشته منتقل کند کارها را پیش می‌برد و فقط در مواردی برای تفهیم مردم برخی از مسائل را بیان می کند تا مردم قدر زمان فعلی را بدانند و کمک کنند که کار پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و معاونان استاندار که در روز عید مبعث در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، وی با بیان اینکه عوض کردن نگاه مردم با تزکیه و تعلیم مردم امکان پذیر است، افزود: خداوند راه‌های تزکیه و تعلیم مردم را نشان داده است و مهمترین راه آن این است که مسئولان واقعا قصد خدمت داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه از افتخارات دولت سیزدهم قصد خدمت داشتن است، گفت: در هر صورت این دولت روی پایه‌های دولت قبل کار می کند و برخی پایه ها از اصل خراب بنا شده است.

سعیدی با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی است و اگر به توصیه‌های قرآن و اهل بیت(ع) توجه کنیم و به کار ببندیم مملکت آباد می شود، تصریح کرد: مشکلات زیادی از خارج و در داخل ایجاد شده است ولی با همین وضع هم می شود کار کرد و دولت این را نشان داده است.

وی ادامه داد: این که مردم گاهی تجمعاتی انجام می‌دهند به خاطر این است که امید دارند این دولت بتواند مشکلاتشان را برطرف کند و باید مواظب باشیم که فرصت طلبان از این تجمعات سوء استفاده نکنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود