Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جهانی شمشیربازی پس از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه او از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌شیر عثمانف، رییس فدراسیون جهانی شمشیربازی، پس از اعمال تحریم‌های اقتصادی اتحادیه اروپا علیه او به دلیل حمله روسیه به اوکراین در بیانیه‌ای از ریاست فدراسیون جهانی شمشیربازی کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عثمانف جزو کسانی بود که توسط اتحادیه اروپا به اتهام ارتباط با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه، تحریم شد. او گفت معتقد است که این تصمیم ناعادلانه است و متعهد شد که اقدامات اعمال‌شده را به چالش بکشد.

عثمانف نوامبر سال ۲۰۲۱ بدون مخالفت برای چهارمین دوره به عنوان رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی انتخاب شد و از سوی توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) پیام تبریک دریافت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شمشيربازي فدراسیون جهانی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟