Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سپاه امام علی بن ابیطالب قم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه قم به مناسبت عید مبعث در محل تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: در روز عید مبعث خدا را به خاطر تمام نعمت هایش به خصوص نعمت هدایت و ولایت شاکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: یکی دیگر از نعمت های الهی، سربازی امام زمان (عج) است که خداوند این توفیق را به ما عنایت کرده تا وارث ماموریت های انبیا و اولیا الهی باشیم.

حاجی صادقی عنوان کرد: ما در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا همچون انبیاء ماموریت داریم و وارث آنها هستیم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به عنوان یوم الله گفت: عنوان «ایام اللَّه» به یقین اشاره به روزهای بخصوصی است که به جهت حوادثی که در آن ایام مخصوص به وجود آمده و یا می‌آید و امر خدای تعالی را ظاهر ساخته، امتیاز و روشنایی و درخشش فوق العاده‌‌ای دارد.

حاجی صادقی با بیان اینکه در ادبیات دینی ما چهار یوم الله وجود دارد، عنوان کرد: ما باید نسبت آنها را با جامعه اسلامی پیدا کنیم و هرکسی در هر زمان و مکانی باید ببیند نسبت به تبیین این چهار یوم الله چه کرده است، مخصوصاً اساتید بسیجی و ایثارگری که وارث پیامبر و اهل بیت(ع) هستند.

وی بعثت را تاریخ تولد اسلام برشمرد و با اشاره به اینکه قرآن برای همه برنامه های زندگی و اجتماعی ما برنامه دارد، افزود: هیچ نسخه‌ و هیچ منبعی برای جهاد تبیین مثل قرآن نیست و حوزه علمیه و اساتید بسیجی و ایثارگر باید به صورت ویژه و طبق رسالت خود به این موضوع بپردازند.

وی افزود: یک بعد جهاد تبیین این است که نگذاریم خوبی ها و پیشرفت های انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن به روی آن غبار ایجاد کند.

حاجی صادقی تاکید کرد: رفع تحریم ها به دست ما نیست اما خنثی سازی آن به دست ما است که باید تبیین شود و باید بدنه دولت دین دار شود، دینداری به این معنا که فعالیت و تلاش آنها برمبنا دین باشد تا شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

وی با اشاره به  ۴ یوم الله در تقویم نظام اسلامی ابراز کرد: دشمن به خوبی می داند که جز از طریق مسلمانان با هیچ‌قدرت دیگری نمی تواند به اسلام ضربه بزند، بر این اساس درصدد آن بر آمده است تا با نفوذ در حوزه های علمیه، اسلام را به خطر بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه دست از دشمنی بر نداشته و برنامه های مختلفی برای نابودی انقلاب و بیداری اسلامی دارند./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی صادقی حاجی صادقی دست ما یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران